Mitt namn


3 kommentarer
Anna
2009-04-17 00:06:40 » http://minpassion.bloggagratis.se

Jag gillar unisex namn som Kim och Robin och andra namn. haha om min mamma skulle ha valt att döpa mej till Mårten så skulle det ändå va ett tjejnamn för mej =) haha men Love är ju ändå ett unisexnamn.

var inne på svenskanamn.se och då var jag bara nyfiken på hur många kvinnor som heter det i sverige. det stod "Antal kvinnor med namnet i Sverige: 419" ganska många ändå!

hoppas allt är bra med dej!

kram

Em
2009-04-21 16:21:20 » http://mammaochbullen.blogg.se/

Har en tre manliga kompisar som heter Love & jag hade aldrig ''traffat'' nagon tjej som hette Love innan dig, men bara for det

ar det klart att det inte ar ett killnamn! Det ar ju ett unisex namn

& nar man tanker pa det ar de flesta namn unisex idag. I spanien

ar det tillexempel jattevanligt med pojkar som heter Maria, har i

Skottland har jag tva tjejkompisar som heter Charlie & en som

heter Morgan osv. Love ar superfint, till bade killar & tjejer &

det faktum att det ar lite ovanligare att vara tjej & heta Love borde

du vara stolt over, det gor ju ditt namn annu mer attraktivt & fint :)



love :D
2015-02-20 14:05:49 »

jag heter också love jag tycker det är unisex namn blir också så himla arga dom säger love men uttalas låve :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: