23 Augusti


5 kommentarer
thess, 17 år och snart mamma
2009-08-23 11:37:06 » http://thessinwonderland.blogg.se/

Det jag har packat ner i min BB-väska är: sköna kläder till mej som typ mjukisbyxor och slapp t-shirt, några klädombyten till bebisen, en babyfilt, amnings-bh, mp3, kamera + batterier, mvc-journal, hygienatriklar såsom schampoo, tandborste och liknande. har även lagt ner lypsyl och nagelfil så man slipepr tänka på sånt, för jag vet att såna småsaker irriterar iaf mej :P

Michael Jackson | Fanblogg
2009-08-23 12:14:24 » http://mjackson.blogg.se/

Ha en bra dag!

Anonym
2009-08-23 16:53:26 » http://fridsingen.blogspot.com

Packa med ombyten till dig och bebis. Vissa bebisar kräks mycket så några extra ombyten är bra att ha med, finns annars och låna på de flesta sjukhus. Hygienartiklar, amnings-bh. Musik, kamera, laptop kanske. Vissa tjejer blöder ganska mycket och rekomenderar svarta byxor och trosor som man inte är så rädd om. Annars får man frå sjukan sånna där jättesexiga (not) trosor och jättebindor.. =)



Tycker inte du behöver stressa för att fixa med de sista. Visst, skötbord och sovplats är ju bra att ha klart men man kan ju faktist åka och handla sen när bebisen är ute.

Förstår att du vill att han ska komma snart. De sista veckorna är det inte så roligt längre att vara gravid.

Fick min son för 2 mån sen. Saknar redan att vara gravid och föda barn skulle jag kunna göra många gånger till. Det är såå häftigt!

Lycka till!

rebecca
2009-08-24 07:51:11 »

förlåt, men jag förstår inte hur du har kunnat hålla dig från att INTE ha allting färdigt nu när han kan komma när som helst? :/



tro mig, det är en sjukt STOR fördel att ha det mesta klart, åtminstonde hans egna lilla hörna .. verkligen! det tycker jag att du har haft tid med ;) Men, not to late ! Du hinner! Puss

Amanda - Mamma till världens vackraste son ♥
2009-08-24 22:22:58 » http://dujagden.blogspot.com

Jag tkr det är jätte bra att du har en bröstpump !! Hoppas självklart du slipper använda den men helt klart värt att ha en nära =) Jag köpte aldrig någon då alla säger att det är onödigt men ångrar det nu, eller ja för typ två nätter sedan. Jag höll på att få mjölk stockning mitt i natten (vilket betyder 0 apotek öppna vilket betyder håll tummarna =P) trotts MKT amning.. Så skit bra... Min mor fick hyra en åt mig från BB dagen efter eftersom det var helg =) Nu gick det bra och tror inte det kommer gå annat för dig heller men det är ett bra ut i fall att =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: