26 dagar kvar sen kommer kärleken


6 kommentarer
Anonym
2009-08-21 14:39:06 »

Sv: hej! Jag vet inte varför det har blivit såhär, fick åka upp till förlossningen i söndags och fick stanna 2 nätter. hade riktiga förlossningsvärkar som dom försökte stanna upp med medicin och en spruta, men det hjälpte inte.. så dom ska inte göra ngt mer för att stanna upp det utan hon får komma när hon kommer.. har jag tur så tar det någon vecka till, men bebis kan komma när som helst.. har inte gjort något för att få det att starta, hon har tydligen väldigt brottom .. :S lycka till med din lilla! :)

Emma

Sv: hej! Jag vet inte varför det har blivit såhär, fick åka upp till förlossningen i söndags och fick stanna 2 nätter. hade riktiga förlossningsvärkar som dom försökte stanna upp med medicin och en spruta, men det hjälpte inte.. så dom ska inte göra ngt mer för att stanna upp det utan hon får komma när hon kommer.. har jag tur så tar det någon vecka till, men bebis kan komma när som helst.. har inte gjort något för att få det att starta, hon har tydligen väldigt brottom .. :S lycka till med din lilla! :)

Micca & Lion
2009-08-21 17:02:22 » http://miccii.blogg.se/

Sen när han väl är här, kommer du som jag vakna upp en dag o undra vad som hände med bebisen o vilkens tvååringen är som hoppar på dig ;)

starling
2009-08-21 19:44:58 » http://metrobloggen.se/flodko

Har hört att det kan skynda på om man går i trappor. Även att äta jordgubbar. Lycka till med allt. =)

ISABELLA

hoppas allt kommer att gå bra :)

& den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ;) haha

jessica
2009-08-23 08:50:58 » http://youlostmeathello.blogg.se/

ohh väntar du en oliwer :) vi fick vår oliwer den 2 augusti :) grattis till bebisen i magen och lycka till :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: