ARGIII


6 kommentarer
Lisa
2009-08-04 12:28:07 »

Håller med helt :) Ifall man inte älskar sin käresta (och det gör man INTE ifall man är otrogen.. vad nån än säger) så förstår jag inte varför man inte bara gör slut innan och slipper allt drama och speciellt slippa begå ett stort svek som kommer krossa någons hjärta oerhört mycket..

Julia 19 år mamma till en dotter på 3 år och väntar mitt andra barn
2009-08-04 14:25:20 » http://littlemommy.blogg.se/

Håller med :-) hur svårt kan det vara att hålla sig till en person?

A n n a h
2009-08-04 17:54:22 » http://fiinafliickan.blogg.se/

Hej!



Ja, otrohet är ju hemskt.

Jag hade faktiskt en kille som var otrogen mot mig.

Vi var ihop i 7 år och ja trodde han va jättebra kille för mig, men i 2 år så hade han sex med min f.d bästa kompis och med flera andra jag umgicks med, och massa tjejer i min skola och bekanta. Fick aldrig reda på detta, men tillslut så fick jag reda på det. Jättehemskt.



Liksom, man kan ju göra slut med sin partner innan man går till andra.



Men denna killen är helt sjuk, inte frisk nånstans. Det är psykopater som är otrogna.

Carro
2009-08-04 20:27:59 » http://norbergcaroline.blogg.se/

Alltså, otrohet är för mig det värsta som finns. Dock har jag själv vart otrogen och min pojkvän har också vart de, men bara därför så behöver ju inte ett förhållande sluta. Vi idag har det hur bra som helst!!! Tror inte jag har älskat någon såhär mycket. Och förut litade jag inte alls på honom, men nu gör jag de, han har verkligen visat att han ångrat sig och de gör ju självklart jag också.

Men skulle de hända nu, så är det kört! Jag skulle aldrig vara det igen, för JAG VET hur de känns så de förekommer inte här!

Finns inget värre, man mår så himla dåligt vilket som. Men ajaa, nu har jag sagt mitt :P Ville bara skriva av mig lite. :)

Hallonmamma - ensamstående mamma
2009-08-04 22:08:55 » http://hallonmamma.blogg.se/

Avskyr det!



Min dotters pappa åkte till Nigeria när jag var gravid. Han lovade att komma tillbaks så fort som möjligt. Det var ju endå han som ville ha barn. Och som med flit gjorde mej gravid. Jag trodde verkligen att han skulle komma tillbaks. Tiden gick.. Vi hade fortfarande kontakt då och då. Jag tvivlade på att han någonsin skulle komma tillbaks. Jag älskade honom fortfarnade. Efter 7 månader ringde han och sa att han var iSverige. Jag blev arg och glad på samma gång. Varför hade det tagit sådan tid? Det ville han inte svara på. Han bodde i Sverige och jag på Åland. Han sa att han bodde hos en vän. Jag var helt förkrossad. Varför ville han inte träffat sitt barn? Varför äslkade han inte mej längre? Dessa frågor poppade alltid upp i mitt huvud. Tre månader senare kommer han till Åland och berättar att han gift sej med sitt ex. Hon kom ner till Nigeria och där gifte de sej.

Jag har gjort allt jag kunnat för denna man. Stöttat, skickat pengar m.m. Och allt jag har fått tillbaks är skit. Skit för att jag inte ammat, eller för hur jag gör med Kay. Själv har han ljugit som fan. Det äcklar mej. Han sa inget om att han var gift. Han sa att han skulle komma tillbaks till mej. Att vi skulle ta hand om vårt barn. Men under hela den tiden har han haft en annan kvinna.

Han bor i Sverige nu. Med sin fru. Han jobbar mycket men utnyttjar sin fria tid till att åka på kryssningar med sin fru. Istället för att träffa sitt barn. När jag klagar på honom får jag veta hur värdelös jag är ist. Han krossade mitt hjärta, lämande mej ensam. Han har vänt hela min värld upp och ner. Mitt psykiska mående har vart helt fucked up.

Och ända vågar han påstå att han älskar sitt barn. Han har träffat henne två gånger.

Jag hatar honom. Det gör fortfarande obehagligt ont i hjärtat. Otrohet är hemskt.

erika göteborg!
2009-08-04 22:30:09 »

nej fy det är aldrig ok att vara otrogen!



i slutet av nian var jag tillsammans med min första riktiga pojkvän var vi med varandra hela tiden. en dag när jag var hemma hos honom skulle jag bara ta en fika med en kompis och var borta i kanske 4 timmar, under den tiden hann han gänga en annan tjej... jag kommer tillbaka hem till honom, märker ingenting och även vi ligger med varnadra... fem dagar senare berättar han det för mig genom ett sms på min födelsedag. ÄCKELLL!!!!

vi ses på en fest nästan två år senare när jag har kommit över honom, men det tog ett jävla tag!

efter det börjar några av mina vänner hänga med hans vänner och det blir att vi börjar ses igen, även själva. vi (eller iaf jag) börjar få kännslor igen, han börjar fjäska för mig och tjata om att ses.. jag tror att det ska bli vi igen och att han har ändrat sig. efter ett tag får jag reda på att han har haft sex med två av mina närmaste vänner. den ena tjejen berättar för mig och ber om ursäkt men hon kan ändå inte hålla sig ifårn att runka av honom när jag ligger i samma säng, mindre än en månad efter ursäkten. märker inget då men personen som ligger i mitten berättar.

all min respekt för honom har varit lika med noll läänge nu och han bevisar gång på gång att han är ett jävla fnask. men han var min första kärlek och jag kan fortfarande bli ledsen av att se honom. själv har jag nolltolerans mot otrohet och räknar det vid en kyss. alla människor har olika värderingar, men lite respekt måste man ändå visa sina nära?

idag är jag fortfarande vän med en av de två, tom bästa vän men mitt förtroende om killar kommer alltid att vara bräckligt när det gäller henne och även många andra vänner.



vet man med sig att en kille har flickvän varför ta honom? once a cheater allways a cheater! så tjejer SLUTA bete er som rovdjur runt killar när det finns massor! dela på dem, det gjorde man på lekis.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: