28 December 2009 - Känslorna kring allt + framsteg


3 kommentarer
Klara- ung&gravid
2009-12-28 22:02:40 » http://mammaklara.blogg.se/

Ja många tycks tycka Aurora är fint:) Jag kan däremot inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker, haha.

Och tyvärr så hinner jag inte alltid svara på alla kommentarer som kommer in, som du säkert vet är man rätt virrig så här på slutet.

Mona
2009-12-28 22:22:14 »

"Aida är iranier och därför har hon ganska stor släkt så detta var bara en liten del."

hahaha va? är det på grund av hennes ursprung som hon har en stor släkt? Det finns väl icke-iranier som har stor släkt de med? förstod inte riktigt..:p

Patricia Lindh Nielsén!
2009-12-29 09:33:28 » http://mammansangel.blogg.se/

Hej! Oh, va fin liten pojke du har!

Vi väntar en liten Olivia i magen, härliga namn! ;)



Jag vill jätte gärna komma, fast liten är i magen. Och hoppas det är okej för alla andra? :) Hur många är vi nu som ska komma?



Kram Patricia!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: