Lördag


3 kommentarer
Em
2009-03-28 11:18:33 » http://mammaochbullen.blogg.se/

Jag alskar familjefrukostar pa helgerna, det ar det basta som finns! :)

An sa lange har jag inte haft nagra speciella cravings, mer an att

jag ibland blir grymt sugen pa sill, gravad lax & sant. Tror det ar

for att jag saknar salt, saltar aldrig min mat.



Angaende din fraga sa ar jag nast intill helt overtygad om att det

var Bebis. De forsta gangerna var jag lite osaker, men sista gangen

visste jag bara. Jag har aldrig kannt nagra gaser eller andra

bubblor innan, efter eller i samband med ''bebiskanslan'', men

alltsa, det kanns HELT annorlunda jamfort med gaser & bubblor

i magen! Har aldrig nagonsin kant nagot liknande forut,

det ar en kansla i sig :) Kommer dock inte sa ofta, kanske tva

- tre ganger i veckan. Min BM sa att det ar for att bebis fortfarande

ar sa liten att den latt kan ''gomma'' sig darinne utan att rora mig.



Hur kanns det nar du tror att det ar bebis som halsar pa dig?

Kanns det annorlunda alls jamfort med gaser?

Det ar ju inte sa latt for oss forstfoderskor att forsta hur det ska

kannas, men jag tror anda att man bara forstar nar det hander

liksom. Kanske inte med en gang, men snart efter :)



Kramar

Em, 15 år och gravid med tvillingar.
2009-03-28 12:36:17 » http://ellamarie.blogg.se/

Jag är ju beroende av katrinplommon :)

jessica
2009-04-04 00:23:38 » http://jlethin.blogg.se/

kycklingbitar 24/7 här.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: