Svar på tal


6 kommentarer
Josefine
2009-05-07 19:41:15 » http://shaddili.blogg.se/

svar: Tack själv, nej, kommer bli en överraskning på den stora dagen :)



Vad roligt med namnen, blir det en flicka ska hon få heta Olivia, och blir det pojke har vi som förslag Oliver och några till namn, som er :)

Kadri

Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??

Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

Amanda
2009-05-07 22:19:14 »

Använde du något preventivmedel innan du blev gravid?

Vilket isåfall? :)

Labolina
2009-05-07 23:29:26 »

Halloj! Var precis inne på min systers blogg (http://glantan.blogg.se) och såg att du hade varit in där och att hon varit in på din blogg! Roligt, eftersom vi båda är septembermammor på minbebis.com och jag precis några minuter före bara som hastigast kikat in på din blogg!



Kram/ Labolina

Saannis - Snart Fru...

Hej! Läste lite bland frågorna och fastnade lite för det här med aborten. Jag förstår hur jobbigt det är att göra, jag gjorde en abort när jag var i v.7, skulle egentligen fått preventivmedel med mig hem, men fick aldrig det och när jag väl uppsökte barnmorskan om detta så stod jag gravid igen fast i vecka 9 och gjorde ytterligare en abort. Och det var det jobbigaste jag var med om och det tog ett tag innan man började mår bra igen. Så jag förstår dig helt klart att du valde att behålla när du väl blev gravid igen, och jag skulle heller inte tveka om det. Spelar ingen roll om det är berg eller dalbana, jag hade behållt. Lycka till med graviditeten!



Kram

Ingen betydelse
2009-09-02 13:40:44 »

Hej ! Jo du som ska bli en sådan bra mamma, undrar följande.



1.Vad ska du arbeta med efter du varit mammaledig?



2.Hur ska du ha råd att ha barn?



3.Hur ska du fixa en bostad ?



4.Varför tar du alla kommentarer som negativa ?



5.Ville Daniel att du skulle behålla barnet, eller var det så att han var tvungen att acceptera ditt val ?



6.Om ditt och Daniels förhållande tar slut på grund av en abort, tror du att det kommer hålla när ni har ett barn att ta hand om?



Dessa frågor är inte för att klanka ner på dig, det är för jag är nyfiken på hur du tänker kring dem, och dessa frågor är viktiga att du har svar på, för ditt barns skull.



MVH




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: