I dont understand


8 kommentarer
Martina
2009-11-17 18:03:45 »

Martina
2009-11-17 18:05:21 »

Snyggheten kan de inte vara som gör dem populära för då skulle Kissis blogg läggas ner för länge sen...bruden ser ju ut som skit ^^

Anonym
2009-11-17 18:09:32 »

Jag tror det beror på om man har mycket deg. Så man kan göra mycket saker, köpa mycket och folk kan bli imponerade :)

Karin
2009-11-17 19:15:45 » http://kavist.blogg.se/

Jag tycker om att läsa personliga bloggar, som din t.ex. Bilder gör förståss bloggen mycke bättre också. En skön blandning av bild och text blir ju bra då!=) Beror vel lite på också vem det är som läser, vissa gillar mode medan andra gillar hälso eller gravid bloggar. Din blogg är i alla fall deffinitivt i min smak.

Tack för en fin och bra blogg!=)

Kram!

V.
2009-11-17 19:23:30 »

Jag tycker om din blogg läser den varje dag tom. flera gånger om dagen hehe.

till din fråga! lite mer bilder skulle kunna göra bloggen mer besökt. eller så kan du också köra sådana tävlingar som många gör... du kan också göra oftare frågestund.



Kram!

Matilda - Snart 2barns mamma!
2009-11-17 19:36:07 » http://majbebis08.blogg.se/

Bilder är alltid roligt ;)

jessica
2009-11-17 20:21:59 » http://jlethin.blogg.se/

1. Njäe. Jag gillar det som jag har det nu, det blir för mkt annars. 2. Ingen aning, ljuger, hittar på, verkar ju fungera för de gör ju kissie o dem. Många läser dom. 3. Vara sig själv (enligt mig) skriva personligt och roligt o lägga upp mycket bilder. 4. Bilder, lätt.

Alfva
2009-11-17 21:29:14 » http://alfvan.wordpress.com

Jag är rätt glad att min blogg är liten. Den är ju i grund och botten till för mig, min familj och de som vill veta hur vår vardag ser ut - men som inte har möjlighet att närvara på ett eller annat sätt. Självklart är besökare varmt välkomna - annars skulle jag ju inte skriva - men jag skulle aldrig ändra mitt innehåll för att locka läsare!

Jag gillar när det finns en del bilder, ett flytande språk och gärna lite humor!



Jag gillar din blogg med andra ord! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: