JERK, STUPID AND SIMPLE A IDIOT


7 kommentarer
Emmelie
2009-11-15 22:42:52 » http://emkjan.blogg.se/

Håller verkligen med dig. Finns ingen människa som är så himla irriterande.

Carro
2009-11-15 23:02:02 »

Ja, hon är sjukt irriterande, det har du alldeles rätt i. Och det är av just den anledningen jag inte läser hennes skit. Jag pallar inte låta en hel dag gå åt helvete bara för att ha läst hennes blogg, så därför ägnar jag mig åt vettigare saker än att sitta och störa mig på ett silikonluder som ser ut som ett krockat skithus. Vill du ha ett tips? sluta läsa hennes blogg så sparar du energi och dessutom, visste du att varje gång du klickar dig in på hennes blogg så tjänar hon pengar på det? Hennes läsare är anledningen till att hon är så "känd" idag.

Erika 17 år och snart mamma!
2009-11-15 23:34:32 »

Hel rätt!

Amanda - Mamma till Milo ♥

Håller med till 100%

Aliana - 2barns mamma! :)
2009-11-16 11:08:05 » http://alianaa.blogspot.com

Jag lämnade ett fint inlägg till henne :) Du fick mig verkligen att avsky henne redan innan jag besökt hennes blogg haha :)



"HAHA! Du är ju bara för rolig. Klart som fan att du kan ha bidragit till att två flickor tagit livet av sig? Du nedvärderar precis ALLT som finns på en “normal” kropp.. Du har ju t.o.m opererat diverse delar för att de ska se bättre ut.. vilket enligt min mening ser för jävligt ut. Plast eller normal? JAG RÖSTAR NORMAL! Om några år vaknar du nog upp och inser att din personlighet inte funkar, men då kommer du för evigt ha stämplen “blåst blondin med stor flabb” inpräntat som ditt rykte. Jag tycker nästan synd om dig."

Hallonmamma
2009-11-17 09:11:59 » http://hallonmamma.blogg.se/

Kissie är störd. helt sjuk i huvudet. och nu försöker hon vädja till sina läsare att hon inte förorsakat självmord. Men det tror jag visst att hon kan ha gjort. Till och med jag känner mej fet och värdelös när jag läser hennes blogg. Och jag vet att många yngre tar illa upp av hennes blogg. Vissa ser henne som en gudinna och följer hennes dieter och annat äckel. Kissie är en självisk människa. Enligt henne är hon en snäll person i "verkliga livet". Men hon är ju dum i huvudet som ens tänker tanken på att skriva om såndärnt på sin blogg. Hon säger att hon gör det för pengarna. Men hur långt kan man gå för att tjäna pengar?

...
2009-11-18 10:58:59 »

tycker att du är ganska omogen som skriver detta inlägget. läs igenom det själv. du låter som en 13-åring. jag gillar inte kissie. hon är en stor fjortis men du är inte heller speciellt mogen som ens bryr sig om hennes åsikter. läs inte hennes blogg? Försök inte få henne att låta som nån fjortis som inte kan stava för du kan inte heller stava. Du har en bra blogg men detta inlägget fick mig att tro att du är väldigt mkt yngre än vad du är.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: