Frågestund- Kom igen :)


12 kommentarer
Lisa
2009-10-14 16:24:06 »

Hur tror du erat liv ser ut om 5 år?



Har ni kommit på några mellannamn till lillkillen?



Har ni några planer inför 2010?



Funderar ni något på när ni vill ha ett till barn, förlovning, bröllop etc?



Hur länge ska du vara mammaledig?



linda
2009-10-14 16:34:24 »

vilken del av förlossningen gjorde ondast? när man öppnas eller när bebisen ska ut?

är nyfiken då jag har bf om en vecka.

Ch
2009-10-14 16:44:44 »

Hej jag undrar vad du fokuserade på under din graviditet, tog du en dag i taget, gick du runt och var orolig nått att det skulle bli några svårigheter med graviditet eller hur kändes det?



Är själv gravid i vecka 24 och jag går ibland runt och är orolig över att allt ska vara bra hela tiden .. har blivit ganska jobbigt men dom tankarna går inte bort. // ch

Louise, 16 år och nybliven mamma

Grattis för kanske 1000:onde gången till lilla Oliwer :)



1. Hur kom ni fram till namnet Oliwer?

2. Vem är Oliwer medt lik?

3. Har ni flyttat til er nya lägenhet en? :)

4. kan du inte ladda upp bilder på nya lägenheten?



Kramar Louise och lilla Cornelia

(mejla om du vill ha lösen till bloggen)

Jenny
2009-10-14 18:23:18 »

Hej Love !

du verkar vara en grym mamma, med fötterna på jorden :)

Oliwer är verkligen en söt pojke .)

Vilken linje på gymnasiet gick du? :)

trivs ni i nya lägenheten?

Linnea
2009-10-14 19:45:53 »

Hej Love! Kul med frågestund, jag har följt dig i många månader. Så härligt att se att lillpojken har tittat ut! Grattis igen. Jag hade egentligen ingen fråga mer än att uppmuntra dig till att fortsätt att kämpa på och blogga vidare, det gör Mig glad. Skulle vad kul att se lite familjebilder också och se hur lägenheten ser ut!

Ta hand om er

Isabel
2009-10-14 19:54:42 »

Hej Love! Jag har aldrig skrivit innan, men jag har följt dig länge nu- känns nästan som jag känner dig lite ler vänligt Jag ville egentligen mest säga att jag har blivit så hoppfull sedan jag började läsa din blogg.



Jag är gravid själv 9v+6d, & jag sitter inte i världens bästa sits. Jag är 23 år, bor i en etta, arbetar 75% som Vårdbiträde & min pojkvän (som arbetade inom bygg) har blivit arbetslös. Och jag har många gånger oroat mig för om jag verkligen gör rätt som behåller barnet.



Men nu när jag har följt dn blogg så har jag verkligen fått upp hoppet. Du är yngre än mig & jag beundrar dig oerhört mycket! Jag tycker du är stark & fantasisk & jag är säker på att Oliwer kommer få det underbart med dig! Du är otrolig!



Vad jag ville fråga då är bara hur det känns nu? Jag vet att jag ej varit gravid länge, så jag har långt kvar, men jag längtar redan. Alltså, förstår du själv att du är mamma? Känns det som du trodde att det skulle göra? Vad är det bästa? En annan liten fråga också- kommer du göra några fler videobloggar? Det var så jag hittade dig när jag var inne på Youtube- det skulle verkligen vara jätte roligt å se hur det går för er:) Men jag förstår att du har mycket att stå i!



Lycka till med allt! Du kommer klara det jätte bra!

Shirin
2009-10-14 19:56:27 »

Hej love!

Gjorde förlossningen ondare än du trodde innan?

Har din och daniels förhållande förändrats efter ni fick Oliwer?

Skulle du säga att sexlivet förändrats efter förlossningen?

tack för en intressant blogg!

Linda
2009-10-14 21:16:57 » http://lindalewander.blogg.se/

Hej :)

Jätte söt liten Oliwer, hur valde du hans namn??

Vad gör du och Oliwer på dagarna?

Underbart med en liten kille hemma:)

Ha det jätte bra!! Kram Linda

Emma
2009-10-15 08:25:20 »

Kommer du fortsätta med videobloggar?

S
2009-10-15 17:14:52 »

Hur ser din skönhetsrutin ut? vad använder du för hud och hårvårds produkter?

Vad gillar du minst/ mest med dit utseende?

Vad gillar Daniel mest med ditt utseende?

Marie Nellie´s Mamma
2009-10-15 22:07:02 » http://shiiitonge.blogg.se/

hehe ja då missade ja dej totalt :P

ja det blir nog troligtvis Oliwer vi har fastnat för det. ja dom är ju födda samma dag också, lite komsikt :P

kram kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: