8 September- Kom igen nu.. =( Inget vatten ...


10 kommentarer
Louise
2009-09-08 11:14:23 »

Förstår att du blev besviken men det är inte långt kvar nu så häng i, jag är säker på att han kommer vilken dag som helst! :)

Grynet - 19 år och snart mamma
2009-09-08 11:14:32 » http://grynis.blogg.se/

Vad trist att det inte var på gång... Jag går nu in på din blogg varje dag för att se om något nytt hänt. Tycker det är minst lika spännande som med min egen bebis :) Kanske för att vi träffats och man fått en insikt om dig som person? Jag vet inte. Men försök att inte vara allt för besviken för inom loppet av 22 dagar så har du din Oliwer!

Uppmuntrande kramar!

katarina
2009-09-08 11:19:47 »

hang in there!

Darya
2009-09-08 13:09:07 » http://darya.blogg.se/

Håll ut! Snart är det din tur! :)

Em
2009-09-08 13:10:58 » http://mammaochbullen.blogg.se/

Förstår precis hur du känner dig. Vi var inne på förlossningen av samma anledning förra veckan. Jag gick på toa & kissade som vanligt, sedan när jag reste mig upp och drog upp byxorna kom världens vätskebubbla. Ringde två olika förlossningar och de tyckte vi skulle komma in. Låg vid CTGn i 80 minuter och hade jättemycket och regelbundna värkar, dock inte så onda. Sedan blev det gyn-koll, men vattnet hade inte gått. Blev lite lättad eftersom jag inte varit förberedd på att Bebis kanske ville titta ut så tidigt, samtidigt blev jag besviken. Men mest av allt kände jag mig dum :( Som tur var var personalen trevlig och de sa att det är svårt att se skillnad och att det är bättre att vara på den säkra sidan.



Men snart kommer det vara våran tur, snart snart snart :)



Kram

thess, 17 år och snart mamma
2009-09-08 13:46:47 » http://thessinwonderland.blogg.se/

Vad tråkigt när man blir sådär besviken! :( Hoppas det sätter igång snart så slipper du denna väntan! Inte kul när man bara går och hoppas... Själv har jag BF idag men ingen bebis verkar vilja titta ut alls... Hmm

Denise
2009-09-08 16:14:48 » http://knoddenojag.blogg.se/

Tänk positivt, nästa gång det händer något så är det nästan 100%chans att det är dax :) Nu har slemmisen gått och allt där imellan så nu får han tga och titta ut snart :)

Emma

stackare, jag lider med dej!

Anonym
2009-09-08 18:54:59 »

Förstår hur du känner dig! Men det kan ju inte vara många dagar kvar nu. Du behöver nog inte gå över tiden! Jag fick precis en vecka förtidigt. Vattnet gick 2 dagar innan förlossning, inga förvarningar alls. Lycka till nu. Finns inget så häftigt som att föda barn!

Zanna
2009-09-08 19:11:39 »

vad tråkigt för dig !! men för varje dag är du en dag närmare !!



jag lovar han är SNART här, och när han är här är jag väldigt säker på att du kommer sakna din fina mage !!



kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: