Tvättar och ledsen


11 kommentarer
Carro - mamma till Noel
2010-02-23 20:39:02 » http://intox.blogg.se/

Det blir nog bra det! : )

Grynet mamma till lille Vidar!
2010-02-23 20:42:06 » http://grynis.blogg.se/

Jag menade inte att göra dig ledsen(om det var det jag skrev du menade).

Jag tycker det är intressant att läsa din blogg det var inte så jag menade. Men du är en annan tjej när vi umgås och det kan ju vara bra det med. Utan jag hade bara en tanke om vad det kan vara som gjort att du "tappat" läsare.

Hoppas du inte tog det på fel sätt. Vill ju inte att du skulle bli ledsen.



Ser ut som du gjort det riktigt fint hos er nu :) Duktig du varit

Myran
2010-02-23 21:09:06 » http://zebramyran.blogg.se/

Bor ni i en etta? Är nyfiken på realitybilder =)

jennie
2010-02-23 21:44:45 »

inte så fint ritat? haha då ska du se hur jag målade upp inredningen till vår lägenhet :P haha. jag tycker din ritning var riktigt grym! Och ps. jag tycker din blogg är lika bra nu som då. :) Kram

Denise - Ännu en mammablogg
2010-02-23 21:54:28 » http://knoddenojag.blogg.se/

Det jag menade är när du är du. Lite svårt att förklara! Men om vi säger såhär: Den du är i verkliga livet, alltså utanför bloggen. Den Love tycker jag om att se i bloggen. När du skriver på ett sätt som är som du är i verkligheten. Åh jag kan verkligen inte förklara. Var inte meningen att göra dig ledsen eller något, tycker om att läsa oavstt vad! Men jag tycker det är extra kul att läsa då jag ser saker om Oliwer, dig själv & din familj.



SORRY ifall du tog illa upp!!



Kram

Jennie
2010-02-23 22:10:17 »

Kan tänka mig att folk menar att du ska skriva som "vanligt" och inte försöka göra dig till och försöka vara rolig..

Ett ex. är inlägget: Hysteriskt, titanic och blod

Där tycker jag det blir lite för mkt, alltså sättet du skriver på. Verkar som du anstränger dig hur mkt som helst för att vara rolig?

Om du fattar vad jag menar? Tycker inte du behöver göra dig till?.



Tycker förövrigt om att läsa allt annat "vanligt" som handlar om ert liv och er lilla grabb:)

Madde
2010-02-23 23:04:14 » http://tjockisbullen.blogg.se/

Tror man är mer sig själv när man inte skriver för att få kommentarer, och respons! (fatta mig rätt nu dom flesta av oss gillar ju respons på det man gör men det ska nog inte ligga i fokus)

Jag tycker det va roligt o läsa under din graviditet, och hur du skrev om i början när det va jobbigt efter förlossningen, dina videobloggar, till o med tjafset om Tuben va bra....men tycker inte du ska va ledsen! Det är ju inte värt o blogga om folk gör dig ledsen! Cheer up!

Kram

Caroline - Mamma till Freija & Loke.
2010-02-23 23:33:32 » http://freijasmamma.blogg.se/

Hur stor lägenhet har ni?

Caroline - Mamma till Freija & Loke.
2010-02-23 23:42:54 » http://freijasmamma.blogg.se/

Men det är ju ändå relativt stort för att vara en 1:a väl? När jag och min sambo flytta ihop så bodde vi i en MINI 1:a på 26 kvadrat. Sen hade vi en 2:a på 60 kvadrat och nu bor vi i min mammas hus undertiden hon är på vift och pluggar men i april blir det lägenhet igen och guuud vad jag längtar! : )

freja
2010-02-24 20:47:52 » http://stocktownstories.blogg.se/

åh, jag älskar oxå att rita typ planritningar i paint! haha alla mobbar mig!

Amanda - Mamma till Milo ♥

Jag gillar verkligen att läsa din blogg..

Men måste säga att det "överdrivna" "fiskandet" av kommentarer och beröm börjar bli lite mkt =/

Menar inte att du ska ta illa upp utan vill bara att du ska kunna skita i vad andra tycker, var den du är idag, försök inte vara den du var igår som dom skriver om. Idag är du mamma och med det kommer förändringar vare sig man märker det eller inte, förut var du "bara" Love. Då fatta du knappt vad som komma skulle heller. Kör ditt race och skit i andra, visst tycker jag också helt självklart att det är roligt med kommentarer och mkt besökare och frågar om det då och då också, men tänk lite på det om DU vill =)



Keep going!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: