Gästbloggar: JA VAAAANNNN! WIHO :D‏


2 kommentarer
ToniLoves
2010-03-22 21:27:56 » http://toniloves.milliez.nu

Hej Love!

Jag tror att du kanske passar bättre in deras koncept än vad jag gjorde.

Min avsikt med BaraBlogg och alla andra sidor jag startat upp har varit att lyfta fram bra föräldrabloggare, bara för att jag älskar den typen av bloggar.

Jag trodde att deras koncept skulle vara detsamma och därför tackade jag ja. Efter en tid märkte jag att dem försökte göra business av det hela. Man ville jaga sponsorer och reklamintäkterna var det viktigaste, inte innehållet.

Och det är väl "fine" också men jag vill inte syssla med sånt.

Mlish som drog i gång sidan med mig och Johan har en annan uppfattning om vad som är intressant.

Hon vill prioritera intäkter och shoppingtips, det passar inte mig. Jag vill att de bästa föräldrabloggarna (där ibland du) ska bli de största bloggarna som finns i Sverige, jag tror på den visionen och jobbar efter det med BaraBlogg. Om ni bloggare sedan tjänar pengar (vilket ni lär göra) på det ni gör i era bloggar så är det bara kul, men pengar kommer i andra hand i min idé.



Som sagt, du kan mycket väl passa in i deras koncept med shopping, gästbloggande och allt vad de pysslar med, och jag kommer naturligtvis inte "straffa" din blogg på BaraBlogg för det. Du är en av mina tre favoritbloggar och vad gäller dig som bloggare så kunde jag inte ha mer respekt för dig.



Hur du än gör, lycka till. Jag tror på dig.

Plutten
2010-03-22 23:20:09 » http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Svar; Fick du rysningar?:D Då har jag inte ens skrivit allt. Vill inte riktigt gå ut med allt som jag känner o ser, då kommer folk verkligen undra vad jag är för nån hahaha:D

Så din mamma o din mormor är mediala?:) Låter intressant! Kunde de se, känna, höra?

Mamma har nu, när man är vuxen osv, börjat berätta om sin gåva. Hennes mediala sida. Jag har sett saker när jag var liten, och fick det till slut bekräftat. Utav en tillfällighet. Killen som bekräftade det jag såg, visste inget om mej, jag hade inte berättat om det jag sett, men han sa att han såg precis det som jag sett men inte sagt till en kotte! Så ja, jag kan se och jag kan känna. Ska börja träna upp mej igen så jag kan hantera själar/andar. Annars plågar de bara mej...

Låter jag skum?:P

Kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: