Det är inget kul längre..!! Jävla bloggskit LÅNGT!!


32 kommentarer
Ingela
2010-05-23 10:52:57 » http://ingelaalenius.blogspot.com

Jag tycker jätte mycket om din blogg, läser den varje dag! vi träffades några gånger på tuben i farsta o jag tycker du är en råhärlig tjej!

Ebbas mamma
2010-05-23 11:07:16 »

Tycker du är en stark tjej Love!! Stå på dig och ta ingen skit!

Jag har läst din blogg 1 år snart och jag gillar den jätte mycket så de skulle vara så tråkigt om du sluta :( Ha de bäst!

Anna
2010-05-23 11:09:01 » http://latinomamma.blogg.se/

Hej om det var det jag skrev så var det absolut inte meningen att du skulle bli ledsen jag vet precis vad du går igenom så förlåt om det var det jag skrev :(

Denise - Ännu en mammablogg
2010-05-23 11:13:39 » http://knoddenojag.blogg.se/

Sorgligt att lösenordet kommit ut :( Hoppas du ger bloggen en chans, jag gillar att läsa och det vet du. Ta ingen skit, även om det är svårt. Du lär få ännu mer skit nu när du gått ut med det men lyssna inte på dessa människor som vill förstöra. Kram

Micca & Lion
2010-05-23 11:15:52 » http://miccii.blogg.se/micca

Skit i om Love - lätt att säga svårt att göra. Jag har också lidit mycket av ätproblem och dom återkommer då och då nu med, man blir liksom inte av med det. Du behöver inte skämmas för att du lider av det, var glad att du erkänt det för dig själv (för det är ju trotts allt bara du som kan göra något åt det) och får hjälp för det.

Kämpa på och ignorera dom som verkar lida mer av det än du själv! Kramar Micca

Josefin, 19 år med bebis i magen
2010-05-23 11:16:57 » http://mammaspriins.blogg.se/

Lilla gumman.. :'( Jag har i stort sätt nästan följt din blogg från början. När lilla oliwer låg och växte i din mage, jag har alltid gillat ditt sätt att skriva, och bloggen över huvud taget. Att man sedan får anonyma kommentarer, det är sjukt. Det fick jag på min förra blogg, allt ifrån att jag skulle göra abort. Eller att jag kommer bli en världelös mamma, enbart för att jag lämnade R av många anledningar.



Jag tycker inte du ska sluta blogga, för då visar du dem att dem har vunnit. Och då har dem fått precis vad dem vill ha, dem har tryckt ner dig till botten och då är dem nöjda. Låt dem inte var nöjda Love, visa att du inte bryr dig av dessa kommentarer. Visst man bryr sig, man blir jätte ledsen. Men låt inte dem bli nöjda, och vinna detta love.



Jag tycker du är så jävla stark, som klarar detta och samtidigt vara en bra mamma och sambo. Du är grym! Jag hade bulimi för ett år sedan, och jag vet vilket helvete det var. Då hela dagen kretsade runt mat och träning. Lilla gumman, låt dem inte vinna. Lova mig det, du är stark. DU är en jätte bra mamma till oliwer. Jag har aldrig träffat dig, men jag var tvungen att skriva detta. Du är så duktig love.<3

Rebecca- Foto, hundliv, shopping, moster & kärlek

Men hjärtat, hoppas det blir bättre snart!

Också så beskviken på när människor sprider rykten, man förväntar sig att de ska hålla det till 100% men vad hör man seda? ***** har berättat att du har gjort si och så...

Man bli så less men lär sig aldrig, alla människor berättar tydligen när man pratar ut!



Men du är väldigt stark Love och jag tycker absolut inte du ska ta bort denna bloggen, om du ska göra något så är det att lösenordsskydda och ge till dem du litar på.



Men du vet att jag finns här och du kan berätta allt för mig för jag är verkligen en person som inte säger saker som jag inte får säga till någon.



Puss och lycka till♥

Anna
2010-05-23 11:34:23 » http://latinomamma.blogg.se/

okej men det var som sagt inte meningen och så trodde jag att du läste igenom alla kommentarer innan dom visades så det var verkligen verkligen inte meningen förlåt!

Rebecca
2010-05-23 11:38:58 » http://ungfamilj.blogg.se/

Jag kan inte säga att du inte ska sluta blogga, det är något du känner själv i hjärtat. Jag tycker bara att det hade vart oerhört tråkigt att de där personerna som snackar skit ska vinna. Jag hoppas att du mår bättre snart!

kraaaaaaaaaam

Grynet mamma till lille Vidar
2010-05-23 11:40:10 » http://grynis.blogg.se/

Det är rätt! Ge dom fingret bara! Jävla idioter det finns, folk är så sorgliga.

Kram

hallonmamma
2010-05-23 12:46:34 » http://hallonmamma.blogg.se/

Det är trist att folk inte respekterar. Jag har också en privat blogg. Skriver om allt jobbigt som hänt. Jag har bytt lösenord till den eftersom någon idiot jag inte gett lösenord till skrev något olämpligt.!! Jätte kul att folk man litar på antingen berättar det man skrivit, eller ger lösenordet till ngn annan.. vissa människor alltså..

Att du får taskiga kommentarer är inget kul. Men ju mer läsare man har desto mer negativa kommentarer får man. Folk verkar vilja störa sej på ALLT och de har inte problem med att visa det genom att kommentera fittga jävla saker.

Jessica
2010-05-23 12:47:57 » http://silverstedt.blogg.se/

Jag blir så förvånad av att läsa det här Love..



Dels för att du är liksom inte en tjej som har ätstörningar, du är en sån himla sund person. Men egentligen, vem är "en sån" som får ätstörningar, det går ju inte att förutse...



Blir också förvånad för att under 3 år i gymnasiet har inte bara jag, utan ALLA, sett dig som en jävligt stark tjej som säger vad hon tycker, skiter i andras åsikter och tar aldrig åt sig.

Därför är det så synd när du nu har vänt håll och blivit en sån som tar åt sig av vad folk säger.



Jag förstår att ditt problem säkert är jävligt jobbigt och när folk ska vara taskiga och stabba en i ryggen gör det bara situationen värre men Love.. försök att hitta tillbaka till ditt gamla tänk.



För även om man ibland tyckte att du var rätt kaxig ;) så tyckte man också att "fan vilken cool tjej som bara kör sitt race och gör det hon känner för utan att anpassa sig efter andra".

Det finns måååånga som önskar att de hade de egenskaperna.



Kommer du ihåg de sista månaderna innan studenten? Oliwer växte i din mage, vi höll på och spelade in vår film, och åkte omkring i bilen som "gangsters"? Det var typ den roligaste tiden på MG.



Jag är lite av en anonym läsare här på din blogg, jag gillar den verkligen.. Jag tycker inte att du behöver bestämma dig för varken det ena eller det andra utan gör det som känns rätt. Dela med dig av det du känner för och skit i det andra.

Bara för att detta är din blogg behöver du inte visa hela ditt liv!



Hoppas du får den hjälp du behöver, att Oliwer mår bra och "allt sånt". Om du behöver prata med nån random person finns jag :)



Kram!

Veronica - mamma till Theo
2010-05-23 13:00:33 » http://www.virresblogg.blogspot.com/

Tråkigt när det blir så =/

Jag gillar din blogg ju ... klart du är en toppen förebild för Oliwer =)

Kramar

Becca & baby
2010-05-23 13:26:09 » http://grrsexymama.blogg.se/

Tråkigt att folk håller på och klankar ner på allt man gör. Förstår att det är jobbigt, men mitt bästa råd är nog att strunta i det, vet att alla säger det. Men du vet ju innerst inne hur det ligger till med saker och ting ellerhur? :)



Min erfarenhet är att det retar gallfeber på folk om man inte bryr sig om deras försök till att trycka ner en.

ruby och milo
2010-05-23 13:37:21 » http://rubykanoby.blogg.se/

vilken liten f*tta som gjort så! Jag vet precis vad du går igenom. Jag har haft grava ätstörningar sedan jag var 12 år men det vet alla som känns mig länge och har inga problem att säga det till folk eftersom alla som känner mig ändå vet. Idag har jag lärt mig att leva med det med i hjärnan sitter det ju alltid kvar även fast det inte syns på ytan. Hoppas du får proffsig hjälp och inga trista människor som bara lägger huvudet på sne och tänker "lilla gumman". ´



Den personen som har spridit ut detta skäms nog som fan trots att den är för stolt att erkänna det. Sånna människor är inte värda att lägga en tanke åt.

KRAM

Amanda - Mamma till Milo♥

Håller med dig & Grynet! F*ck them!!!! Finns folk till allt.. Tråkigt att det skulle bli på tvingat, det är ju en sak som är upp till dig att berätta!!

Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon
2010-05-23 15:56:35 » http://majbebis08.blogg.se/

Så tråkigt att det måste finnas folk som ska sitta och kommentera anonmyt, kan du inte skaffa lösenord på bloggen kanske så slipper du sånt?

Fanny
2010-05-23 17:16:46 »

Såg din kommententar i Alexandras blogg, snälla sluta inte!! Läser både din och hennes blogg varje dag! Nu försvinner Alexandras blogg, hoppas inte din underbara blogg försvinner heller!

Stå emot! Tycker du verkar vara en jätte bra mamma och medmännsika!

Blir så arg!!!



Håll ut du är bäst Love:D

Rosita 19 melvins mamma
2010-05-23 19:02:31 »

din blogg är super bra! har läst den mer än ett år snart och har alltid tyckt den varit jätte bra. hoppas verkligen inte att du tänker sluta för de är många som älskar din blogg :)Bästa bloggaren som jag känner till! Kram

Linn
2010-05-23 20:45:20 » http://lyxlirare.blogg.se/

Vet att de är svårt att inte ta åt sig sånt folk skriver, men försök! Skit i elaka kommentarer, dom slutar om man visar att man inte bryr sig, de gjorde de för mig. Att de ska vara anonyma visar ju hur tuffa dom är.. verkligen! Hatar anonyma kommentarer

Mammawendela
2010-05-23 20:54:22 » http://mammawendela.blogg.se/

Vet hur det är..



Finns om du vill snacka med någon med liknande problems.. kram

Filippa - mamma till Liam
2010-05-23 21:37:19 » http://fillies.blogg.se/

Stå på dig!



Tråkigt med folk som inte kan stå för vem dom är, som du skriver sitter bakom sina datorer och är rikigt fega!



Kram på dig!

ämmi
2010-05-23 21:44:25 »

hur uppmärksamhetskåt får man vara egentligen, ätstörningar o låssas graviditeter. stackars daniel

Tota
2010-05-23 21:47:05 »

folk är skit och kommer alltid vara det. Jag hoppas precis som alla andra att du skiter i folk som inte verkar veta hur man respekterar andra. Vare sig du förtsätter blogga eller tar en paus så hoppas ajg att du vet att du är en bra förebild för din son vad andra än säger och tycker.

Caroline.
2010-05-23 22:24:03 » http://emmasandracaroline.blogg.se/

Fy vad jobbigt de låter. Stå på dig tjejen och kämpa försök att ignorera alla idioter du är inte värd all skit som skrivs det är ingen människa värd. Kram.

Angelica
2010-05-23 23:09:37 » http://angelickajohansson.blogg.se/

Jag tycker du verkar vara en ärlig och rak person. skit i dessa som inte är mogna nog att ta rätt beslut.



Läser din blogg varje dag, minst en gång och ÄLSKAR DEN! ..

Emma
2010-05-24 10:40:00 » http://emmabroman.blogg.se/

Det är tråkigt att det finns sånna personer, men du borde inte sluta blogga för det! Du verkar tycka om din blogg så mycket så låt ingen förstöra det :) Och så är det roligt att läsa den också!



Kram

Anonym
2010-05-24 11:08:24 »

Hej ! Jag måste bara kommentera detta känner jag, jag har läst din blogg guud vet hur länge! Och jag älskar den! Du verkar vara en jätte härlig person som är rolig och också en jätte bra mamma! Jag läser din blogg flera gånger om dagen för att se om du uppdaterat! du har också inspirerar mig att ta tag i träningen och ta hand om mig själv på ett bättre sätt! Leva lite sundare! Jag har aldrig kommenterat förut, jag har ingen aktiv blogg just nu heller, men jag vill nu säga att jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga. För allt i världen. Oavsett (avundjuka bittra människor) s kommentarer, vilket jag förstår är jätte jobbigt ! Så verkar du vara en underbar person, önskar att jag kände fler folk som dig! Och har aldrig ens träffat dig! Men den personen man upplever i bloggen! Ville bara lämna ett spår här nu efter en låååång tid som trogen läsare. Många kramar från Linnea

Carro - mamma till Noel
2010-05-24 14:54:03 » http://intox.blogg.se/

Skit i dom och låt bloggen leva vidare.. ge dessa bittra människor fingret och låt dom fortsätta med sina anonyma kommentarer, om det är det dom vill lägga ner sin tid och energi på, så låt dom.. jag gillar dig iaf och flera med mig! : )

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan
2010-05-24 15:53:36 » http://bloggande.ninaruthstrom.se

Så himla tråkigt när folk är elaka vilket alltid bottnar i att de mår dåligt själva. Men även om man vet det blir man ju ledsen... hoppas inte du slutar blogga för det. Då har de ju vunnit...

Om man inte publicerar kommentarer innan man godkännt dem så tröttnar elakingarna kanske snart. Hoppas det.

ninni
2010-05-27 07:07:47 » http://ninniyesthatsme.blogg.se/

SLUTA INTE SKRIVA I DIN BLOGG vännen... Nä men seriöst, du ska självklart göra de du tycker känns bäst, men jag älskar din blogg, och som jag sagt innan så e de inte många bloggar jag faller för...

Tråkigt att du har ätstörningar men de viktigaste i allt e att du e medveten om de.. Tänker på dig... Pissa på dom... Jag kan hjälpa dig, mer än gärna...

Tova
2010-05-27 18:45:41 » http://trasslet.se

usch, visst är det hemskt med människor som förstör det roliga som bloggandet faktiskt KAN vara.



Hoppas du mår bättre snart, jag har själv erfarenhet av ätstörningar och vilket helvete det kan vara. Och att ta sig ur det är ju inte det lättaste... oavsett om det är ortorexi, bulimi eller anorexi. :/

kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: