Innan jag bestämmer mig..


6 kommentarer
Amanda - Mamma till Milo♥

Om du bestämmer att ha kvar den men kanske ha lösen så hoppas jag att jag kan få det ! =) Hoppas du fortsätter!!

Anonym
2010-05-24 20:14:11 »

Jättefin bild! :)

Har läst din blogg länge, sedan mitten av din graviditet skulle jag gissa. Gillar ditt sätt att skriva och gillar dig helt enkelt :) Du verkar vara en trevlig tjej!

Hoppas att allt löser sig och att du kommer fram till hur du vill göra med bloggen. Kram

Becca & baby
2010-05-24 21:32:22 » http://grrsexymama.blogg.se/

Orättvist att du fick hålla båda :P Men roligt, ska definitivt hålla utkik ;D



Ps. Har det blivit någon vaxning? Är nyfiken på om du dog av smärta ;)

Amanda
2010-05-24 23:28:01 »

Tycker din blogg är stört skön och du är klockren. Har följt din blogg ´sen du startat den men aldrig visat upp mig. Tycker du ska stå på dig! Dom som kommenterar och säger elaka saker det säger mer om dom än om dig. Love du är stört skön och utan din blogg så försvinner en av min vardagliga rutin. Älskar din blogg PS, du har väldsen sötaste son, sådan mor sådan son. 1000 guld stjärnor till dig :) Kramar Amanda

Frida
2010-05-25 09:05:46 »

Jag har aldrig kommenterat här innan, men har dock läst din blogg sen i början när Oliwer låg i magen. Och jag måste bara säga; Fan vad vacker du är! Både på insidan och utsidan.

Jossan

Tycker inte att du ska sluta blogga bara för att nån idiot inte har nått annat för sig än att snacka skit...

Man vill inte att alla ska veta allt om en hela tiden men d betyder ju inte att man döljer saker utan att man har ett privatliv som inte alla behöver ta del av .. Du e en stark tjej försök att skita i va andra säger..Jag vet hur d e när man blir stucken i ryggen av nån man trodde man kunde lita på .. d har hänt allt för många gånger o om du ger upp bloggen så har den personen fått som den vill..

Så fortsätt att vara den du är o skit i alla som vill dig illa..Alla kan ju inte tycka om alla



Puss o kramisar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: