VIDEOBLOGG ANG. BRÖSTFÖRSTORINGEN


7 kommentarer
Emelie, Leons mamma
2010-10-19 09:47:40 »

Jag tyckte först att 450cc lät mycket, men har kollat runt lite på bilder och det beror ju verkligen på vad man har för bröst innan och vad man har för typ av kropp. Du skulle ju aldrig bli rekomenderad det om det inte skulle passa, dom kan ju sitt jobb och vet vad dom pratar om. Sen så tror jag att det är vanligt att lägga in lite mer än vad man tänkt sig (att läkarna rekomenderar lite mer), just för att det är vanligt att det man tycker/tror är stort innan blir inte lika stort när man väl satt in det. Jag tror det kommer bli jättefint på dig. Dom som klagar är ju tyvärr bara avundsjuka. Och vad är det med folk att lägga sig i andras liv? Jag förstår verkligen inte. Tragiskt!

Lycka till, hoppas på att få se resultatet ;) Haha!

Kram på dig!

Grynet mamam till lille Vidar
2010-10-19 12:01:52 » http://grynis.blogg.se/

sv: Tack :)



Jaa det kommer gå bra, Vidar är ju på samma sätt. Kanske inte mot andra barn lika mycket nu men mot mig och Kevin. Mig bara flinar han åt när jag säger åt honom men Kevin lyssnar han lite mer på. Dom testar ju en hela tiden :)

linnea
2010-10-19 15:45:53 »

Såg att någon skrev om kissie, men det e faktiskt sannt vill jag bara säga, du lägger in 450. Hon 480. Inte stor skillnad. Jag är inte avundsjuk som någon skrev att vi var som bara (jag iaf) vill tipsa och vara snäll (i mina ögon) och säga tänk lite extra bara o lita inte blindt på kirurgen, jag har ju själv opererat mig och är så glad för att jag gjort det och jag kunde inte blivit nöjdare, men han tyckte jag skulle lägga in MYCKET mer, men jag stod på mig och ville verkligen få bröst såklart men såååå naturtroget som möjligt. Bara tänkte va skysst och kanske göra så du minskar inlägget lite iaf för det går inte att göra ogjort. MEN det är ju självklart heeeeelt upp till dig vad du känner känns bäst! Jag la också under muskeln och de jag känner har också lagt under muskel, men muskeln är inte hur stor som helst och kan "täck/bädda in" allt för mycket cc. Det blir rätt hyfsat skarpa linjer ändå men självklart mycket mindre än över. oj nu vart det ett långt inlägg, men lycka till iaf. Känns de bra för dig är ddet de viktigaste och då kommer de gå bra! Kram

JS
2010-10-19 20:51:00 »

Skit i dom andra ! Du vet vad Du vill,fuck alla andra det handlar inte om avundsjuka ens, utan om dålig självkänsla. Även om Du kommer se ut som en plast bimbo är det Ditt oroblem inte andras.



Lycka till Love,

Sanna
2010-10-19 22:06:37 » http://sannahl.blogg.se/

jag tror det kommer att bli jättefint love! kör hårt :)

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma
2010-10-19 23:07:38 » http://shiiitonge.blogg.se/

haha du är så jävla söt Love :D du kommer att bli supersnygg!



sv: tack tack du :)

syns imorgon <3

Aida - Oliwers gudmor
2010-10-19 23:35:12 »

Love, det kommer säkert bli skitfint och du kommer säkert bli skitnöjd, det kan jag lova! Synd bara att jag är i England nästa vecka, annars hade jag varit här och stöttat dig som jag alltid gjort.



Nu är ju inte det riktigt samma sak, men mamma (som vet opererat sig) la ju in betydligt mycket mindre än vad läkarn rekommendera. Och hennes ser otroligt fina och naturliga ut! Skillnaden är ju iofs att du vill förstora, mamma la bara in lite istället för att göra en bröstlyftning, då hon hade "hängiga" B-kupor efter att ha haft mig och lillsyrran. Så hon ville snarare fylla i det tomrummet som än gång i tiden varit bröstmjölk.



Kan vara bra att veta. Vet att du vill ha få mycket info som möjligt! Men viktigast av allt är att du går efter magkänslan!



puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: