Modellbebis?- Dagens frågor?


9 kommentarer
Amanda - Mamma till Milo ♥

1. Ja det skulle jag nog, som du säger min bebis är ju världens vackraste ;)

2. Jag skulle antingen spara pengarna på ett spar konto åt Milo tills han blir äldre eller om det är något spec han skulle tänkas behöva, köpa det.

3. Samma svar som dig.

Anonym
2009-10-25 16:35:43 »

tror tyvär inte att oliver skulle kunna bli bebismodell, han är inte vidare söt

L - Cs mamma
2009-10-25 17:57:11 »

Kommentaren ovan, skit i den Love!

Han är underbart söt :)



1. Ja, skulle absolut tänka mig det! C är ju den sötaste och vackraste! =D

2. Jag skulle nog spara det till babysim lr något sådant.

3. Samma svar som dig



S
2009-10-25 18:53:04 »

"L" - om han är söt eller inte ligger väl i betraktarens ögon? självklart kan man fjäska och säga att andras barn är supersöta när man inte tycker det eller så kan man vara ärlig. olivver har inte någon framtid inom bebismodellyrke, kanske blir han söt när han blir lite äldre men nu är han det inte. sen får du tycka att jag "ljuger" om du vill men jag säger bara vad jag tycker.

Lukas
2009-10-25 19:06:02 »

1. Japp, min storebror var blöjmodell när han var liten, det gick ganska bra för honom ändå ;p Dessutom kan vi alla skratta åt de bilderna än idag ;o

2. Spara till barnet, antagligen snackar vi dock inga jättesummor, så en annan sparplan kombinerat med detta kanske är att rekommendera... Men de där pengarna kan komma väl till pass när ungen vill flytta utomlands, köpa lägenhet, eller plugga i USA om 20 år.

3. Så länge inte barnet tar skada, vilket det inte gör, och du tycker det är roligt, så varför inte? Finns det inte en teori om att ett barn som inte upplevt vissa miljöer innan 4 års ålder aldrig kommer lära sig uppskatta de miljöerna? Med andra ord, utsett ungen för allt möjligt så länge det är säkert och givande :)

När barnet kan tänka själv, och inte längre vill vara modell, det är då det blir farligt om du lever genom barnet och tvingar barnet.



Tada!

Nicole - mamma till C
2009-10-25 19:32:32 » http://nicoleb.blogg.se/

Min dotter har varit de och jag skulle låta henne vara det igen.

Jag sparar varenda öre som är hennes. Hennes pengar är hennes och inte hennes föräldrars. Vi lever inte på hennes lycka!

Emelie
2009-10-25 20:08:44 » http://notjustasummerlove.blogg.se/

Hörru "S".... Vad är du för jävla pucko? Är ditt liv så fruktansvärt tråkigt så du måste sitta och skriva skit om andras barn? Det är riktigt synd om dig, du mår uppenbarligen inte speciellt bra. Hoppas du får den hjälp du behöver!

Megan
2009-10-25 22:15:26 » http://www.megritzhkidz.se

Till den som har postat att Oliwer är ful. Jag är så less på människor som du som istället för att hålla din mun full med grodor tyst öppnar den och gör människor ledsna. Tala är silver men tiga är guld finns det ett ordspråk som säger. Ärligt talat så bryr sig ingen om att du tycker att han är ful. Jag tror inte ens att Love bryr sig för människor som du har inget liv. Sluta läs hennes blogg om du tycker att hennes unge är ful Blah blah.



Love bry dig inte om den där personen. Han är kanoners :))

thess, 17 år och mamma
2009-10-26 14:15:38 » http://thessinwonderland.blogg.se/

1. Ja, Savannah ska faktiskt vara modell för kläder inom kort (inget jag sökt till, utan blev kontaktad av tjejen som har företaget för att hon fått höra att jag hade en nyfödd bebis!)

2. Skulle köpa saker till Savannah för det, sånt som hon behöver :) När hon ska bli fotograferad nu så kommer hon få kläder för det, det är ju toppen tycker jag

3. Sålänge barnet verkat nöjt så tycker inte det är nån fara!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: