Ärligt naket!!


14 kommentarer
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen
2010-05-11 22:17:15 » http://mammah.bloggplatsen.se

Mitt liv är inte heller perfekt, jag tycker inte att jag skriver jämt postiva saker om mitt liv i min blogg men vissa saker vill jag vara mer öppen men kan inte vara det för av många anledningar då jag skippar dom då :)

Ms Mix
2010-05-11 22:45:04 » http://www.msmix.se

SV: Ja, visst ser det gott ut? Prova att göra det själv nästa gång ni grillar. Superenkelt och så otroligt gott!

Carro - mamma till Noel
2010-05-11 22:48:26 » http://intox.blogg.se/

Så sant.. tycker du ska gå ut med vad du vill, det är din blogg, ditt liv och ditt val. : )

Plutten
2010-05-11 23:08:29 » http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Vet du varför vi är så många som läser din blogg Love? JO! För att du är ÄRLIG. För att du är ROLIG. Och för att du helt enkelt är du! Att låta bli med att hitta på saker eller provocera, det gör det skojsigt med att läsa din blogg:)



Svar; Det är helt okej med mej. Har haft en fin dag med massor med sol. Passar på att ta det lugnt eftersom jag är sjukskriven...

Lina - Melkers mamma <3
2010-05-12 07:15:22 » http://vackertliv.blogg.se/

Jag läser också många bloggar där blggaren lever i "en rosa bubbla" och delar bara med sig av det perfekta. tex att mannen kommer hem med en bukett rosor varje dag, tar ungarna varje natt, varje dag berättar hur fantastiskt kvinnan är, är kärleksfull och jobbar diskar, lagar mat städar och skickar sin fru på spa. NOT TRUE! det finns inget sådant! Alla har vi brister. Och nu är jag nyfiken!=) Handlar det om det du har skrivit i dina hemliga inlägg?



Kram

Josephine

Så sant min vän.

Mitt liv är långt i från perfekt,

men fortfarande helt underbart.

Det är livets defekter som gör det

härligt och såklart ibland ganska

tufft.

Rebecca
2010-05-12 09:45:02 » http://ungfamilj.blogg.se/

INGEN är perfekt. Tror att vissa inte skriver om de dåliga sakerna för att det är PINSAMT när det händer något oplanerat eller dålgt i livet. Tråkigt att det ska vara så, men det är väl typiskt svenskt kanske?

Wilmer vaknar på nätterna, han är otroligt (nästan jobbigt) mammig, han kan inte somna själv på kvällarna och när han äter måste jag ta av honom naken eftersom han kladdar så. Men även om allt detta inte är det roligaste och ibland riktigt pain in the ass så älskar jag mitt liv som mamma. Det positiva väger över det negativa med hästlängder. Men man måste få tillåta sig själv att klaga ibland. Känns ibland som att när man blir mamma så måste allt vara perfekt, man får inte må dåligt och göra fel. Allt ska vara rätt.

Äh, nu blev jag nästan upprörd. Kram

Alexandra - Mami till Neville
2010-05-12 10:00:54 » http://alexiiaa.blogg.se/

Jag skrev ett slags "följdinlägg" på detta. Vill bara göra klart innan du läser att jag inte har något emot dig eller inlägget du skrev, det fick mig bara att få inspiration till ett inlägg riktat till folk som skrivit ungefär liknande kommentarer till mig.

Ville som sagt bara göra klart att jag inte trott att du riktat detta till mig eller något, utan att jag mer fick lust att skriva genom detta inlägg :)

Alexandra - Mami till Neville
2010-05-12 10:15:24 » http://alexiiaa.blogg.se/

Precis! Vi är olika, alla reagerar olika, alla tänker olika, alla känner olika... Det är det jag menar. Jag är trött på att folk säger att det INTE kan vara så. Det var dte jag menade med mitt inlägg.



Jag tycker inte sämre om någon för att dom känner och tänker annorlunda än mig, men jag stör mig när filk tycker det är omöjligt at andras liv är annorlunda än deras



Kram

Tz
2010-05-12 12:31:40 » http://.metrobloggen.se/theoriginal



Klockrent inlägg!!!

tota
2010-05-12 20:06:54 »

Jag vet att jag är skitdålig på att lämna kommentarer på alla bloggar jag läser. Men jag läser din blogg varje gång datorn är på iaf! Jag tycker det är roligt att följa din vardag och din underbara lilla son. Du hittar alltid på något nytt och vågar bjuda på dig själv. Möjligen tycker du inte att du är perfekt men jag tror man är perfekt när man är perfekt ur betraktarens ögon vilket du är för mig! Om du får lägenhet i hökis hoppas jag att du trivs bra, det gör jag! Lycka till med allt!!!

ninni
2010-05-14 15:47:40 » http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Hahaha ja dom bloggarna har jag trillat in i ett antal ggr och tyvär trillar man ut lika fort... Vem e intresserad av att läsa ett liv som verkar totalt felfritt och allt e SÅÅÅ himla lyckligt alltid, nätack, dom bloggarna får mig bara att känna sympati för att dom nog e smått olyckliga i själen, och jag vill inte må dåligt över deras "olycka" hahaha ja de e vad jag tror iallafall, en olycklig lycka...

LOL
2010-05-18 09:08:41 »

Förstår inte riktigt? Har ingen blogg men man måste ju få bestämma själv hur mycket om sitt privatliv man vill publicera? Bara inlägget efter detta skriver du ju att du är brandfarlig, det är ju inte speciellt positivt?

LOL
2010-05-18 09:13:03 »

Förövrigt skriver du väldigt invecklat? Referens: mitt liv är helt opositivt? raden efter skriver du att det är helt perfekt. Asså Okej. Men annars verkar du ju vara en gullig tjej


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: