Tack


2 kommentarer
Denise
2009-03-25 17:03:30 » http://knoddenojag.blogg.se/

Jo men det blir ju till ens ögonsten så då får man lägga pengar haha. Fick nyss mitt skattebesked och jag får tillbaka 10000 från skatten, så det blir en väldans fin vagn här iaf =)

Nadja
2009-03-25 18:05:50 » http://nadjino.blogg.se/

Vet du vad?

Om inte bråken emellan er två gjort er starkare speciellt nu, så blir det inte bättre för att man stannar i ett förhållande enbart för att man är rädd för ensamheten. För det är ofta därför vi stannar kvar med vår partner när förhållandet egentligen är dött för länge sedan!



Jag har varit ensam med mina barn under graviditeten och tills de blev 2 år.

självklart kommer du ha dåliga dagar då du känner dig som den mest ensammaste personen på denna planet.. Men glöm inte barnet du bär på.. Glöm inte vara lycklig för det.

Glöm inte vara lycklig för din graviditet (vem vet, d kanske bara händer just denna gång i ditt liv)

släpp ångesten och sorgen, fokusera dig på dina studier och när du känner dig som ensammast tycker jag att du ska lägga dig i ett varmt bad, tända några ljus och sjung för ditt ofödda barn. blunda och känn ditt barn.. För innerst inne så vet DU att du klarar av det här oavsett om det blir så att pappan till barnent väljer att inte vara med i bilden eller om ni följer detta barns uppväxt tillsammans.



Love.. Glöm inte att DU och endast DU skapar dina egna förutsättningar. Ställ inte in dig på negativa saker som sker och kommer ske.

Var öppen för att ta emot alla positiva saker som händer inom dig just nu och framtiden.



Du är ingen liten flicka. Du är en ung kvinna och jag är säker på att du tar dig ut vad som än sker med huvudet högt, sålänge du fokuserar dig på att vara stark!



Ensam är stark, ensam kan ibland vara omringad av nära och kära men ensam kan oxå bara vara ensam.

Låt inte det bli den du är!

var något mer. större. Stoltare!



jag håller tummarna för dig.



Och hoppet är inte ute. Jag träffade mitt livs kärlek när mina barn var 2 år.

ingen kan spå framtiden, men vem vet.. du kanske träffar den rätte. Och då kanske du blivit så pass säker i dig själv och ditt liv samt tillvaro att du tar vara på alla stunder. Allt kan ta slut, men kärleken kan leva vidare i ditt minne.



Ditt ofödda barn behöver bara en stark kärleksfull förebild för att vara lycklig. Men ja e säker på att den kommer ha massa fler än bara dig å se upp till!



Förlåt. det här blev långt, men har varit i din situation så jag ville försöka "peppa" dig. haha.

Lycka till.

Kram Nadja


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: