Morgon hos DaNNe BOY


5 kommentarer
Anonym
2009-05-12 10:56:58 »

Oftare :) Du gjorde den riktigt bra, videologgen!

Jag har inte barn eller så, men det kanske är lite läskigt att åka flak med bebisen? Det kan ju gå rätt vilt till, haha...

Lina - blivande mamma <3
2009-05-12 11:02:14 » http://vackertliv.blogg.se/

Jag kommer absolut åka med flaket. där kommer ligga baler och annat mjukt och det går ju inte så fort :) Något säger mig att jag trots mitt tillstånd kommer vara mer stabil än de flesta andra i klassen som antagligen kommer vara onyktra ;)

Hannele - Gravid&Lycklig
2009-05-12 13:42:02 » http://hanneler.blogspot.com/

Spelar ingen roll..bara du gör det någon gång :D



Så hur känns det att studenten börja närma sig då? :)



Kraaam

Hannele

Amanda
2009-05-12 19:50:17 » http://dujagden.blogspot.com

Jag ska åka flak =) Är i vecka 30 då (29+3) Skulle aldrig missa flaket =) Det är ju sista grejen liksom =) Eftersom alla i klassen vet om att jag är gravid (svårt att dölja vid den här tiden ;) ) Så kommer dom ta de lugnt och det kommer gå jätte bra =D Jag tycker absolut du ska åka, gör klart för klassen att dom får vara lite lugna om dom vill att du ska vara med.. Och som jag har förstått det så är det du som fixat allt och då är det självklart att du ska med =D

Emma
2009-05-14 16:53:36 »

Jag åkte flak förra året och då hade vi med oss en gravid tjej. det var inga problem alls. se bara till att skydda magen från smällar så ska det gå bra. du måste ju vara med och uppleva det!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: