The answer to your questions.


5 kommentarer
Hannele - Mamma till Kevin
2009-11-11 20:27:43 » http://hanneler.blogg.se/

Tack för svaret och för att du sa att jag ta fina bilder :)

Aha okej, jag hade glömt bort att jag hade redan frågat det en gång förut :P haha..sorry



Ja love du måste nog vara synsk ;D haha..

Nämen ja..jag har ju skrivit in infoet i min blogg om min kamera så :P hahaaa..



Kraam

H

Michis & Leon
2009-11-11 21:54:17 » http://michaelaslife.blogg.se/

Svar:

Nej jag har inte hunnit skicka ut mail då jag inte haft tid att hålla på med alla bilder..

Men Oliwer's är klara så om du har någon msn skulle jag kunna skicka så.. Så får du dom snabbast?



/ M

Denice- Hampus mamma
2009-11-11 22:36:19 » http://deniicen.blogg.se/

får jag rätta dig angående aborten???

Abort är möjligt fram till v 20 utan problem. ¨Max är nog runt v 22 typ...Efter de måste du ha tillstånd från socialen och underlag att du verkligen verkligen verkligen inte kan ta hand om ett barn.

Jag gjorde själv abort i v 18+4 när jag var 16.. Det var preciiiis på gränsen!

Marie - Nellie & Oliwer´s Mamma
2009-11-11 23:14:13 » http://shiiitonge.blogg.se/

hej.

ja jag är verkligen förtvivlad också. alla fina bilder på barnen är borta. ja struntar i telefonen bara ja får mitt minneskort tillbaka. ja ska rota igenom hela tuben på måndag. ja SKA hitta den.

ja det är jätte konstigt att den är avstängd, och det säger ju bara mej att den är snodd. men ja kan inte tänka mej att nån mamma har tagit den. vill helst tro att ett barn hittat den. och att jag får igen den på måndag.



det är lite tråkigt att det är stelt mellan oss, vore kul om vi kunde prata eller iaf säga hej :)

ha det bra



kram M

Amanda - Mamma till Milo ♥

Upp till 18e veckan så är det fri abort men efter 18+ så ska man ha synnerliga skäl och detta då upp till 22a graviditets veckan. Så Denice var verkligen på gränsen till att behöva ha synnerliga skäl.

(Google is the shit =P)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: