DAMP


11 kommentarer
Anna
2010-12-06 11:12:06 » http://latinomamma.blogg.se/

du vet att en del kan ta väldigt illa upp när du skriver damp å¨det sättet

Anna
2010-12-06 11:42:46 » http://latinomamma.blogg.se/

Okej är du seriös eller?

Nej jag vet du det skriver i bloggen och det är att du är en uppmärksamhets kåt jävel!

Hade du damp skulle du nog fatta själv att folk kan ta illa upp!

Anna
2010-12-06 11:52:42 » http://latinomamma.blogg.se/

Jag har aldrig sagt att jag heller! och nu kan jag ju säga att jag är glad att jag inte gör det heller.



Så för att man lämnar kommentarer så lägger man näsan i blöt!? ja du det var ju något nytt.

För att jag lämnar en kommentar är ju inte samma ska som att lägga näsan i blöt eller hur!?

att jag inte tycker precis som du och att du inte kan ta det så visst!



Ta det som en vuxen i stället för att lacka ur för att jag skriver att folk kan ta illa upp!

Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:
2010-12-06 11:53:22 » http://mammaflikkan.blogg.se/

Hur mår ni då? Sorry att jag inte hinner med att svara på kommentarerna så mycket som det går.

Madde
2010-12-06 12:45:52 » http://tjockisbullen.blogg.se/

Hmm vissa ska ju ordmärka på allt!

Man blir ju lite nyfiken på vem du syftar till:)

Brukar vanligtvis inte kommentera, men känner att jag MÅSTE nu
2010-12-06 17:13:24 » http://dinbloggsuger.se

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre. Du, din blogg ja allt är ett enda stort skämt, ett dåligt sådan dessutom! UPPMÄRKSAMHETS HORA är bara förnamnet på sådana som du och jag tycker ärligt talat synd om din son som ska behöva stå ut med en sådan mor, kan man ens kalla dig det? fjortis snarare.



Inte konstigt att du inte har några vänner, du är patetisk, pinsam och kan inte låta andra ha det bättre än dig själv. Det är sådana som du som ALDRIG blir något här i livet. Stackars love, putti nutti får inga pengar av soc men går och förstorar tuttarna, tar LÅN och sitter nu och beklagar sig över att hon INTE har några pengar kvar.



Slår man upp white trash, kommer det upp en bild på dig. Se det som lite konstruktiv kritik som du säger, GE UPP! DU SUGER. DIN BLOGG SUGER.



Men fortsätt med dina video inlägg, alltid lika kul för mig och mina vänner. Tidsfördriv gumman, du är fan värre än animissen.

Anonym
2010-12-06 23:04:24 »

Det är synd om dig! och de är nog fler än jag som faktiskt undrar över vem du är? du är så genomfalsk!

Jag känner inte dig, så ja är inte rätt att döma. Men folk som träffat dig i mammagrupper etc bara åmar sig över att du ska dit? för att du är förjävla jobbig. Och du är en tjej som inte märker av den jobbiga stämningen, utan bara fortsätter även om INGEN vill ha dig där?



Sluta kräv så mycket uppmärksamhet! tycker verkligen synd om dig för att du känner att du verkligen MÅSTE ha det?

LINN LOVES SYSTER
2010-12-07 00:11:44 »

ERA FUCKING BARNUNGAR SLUTA LEKA BALLA OCH LÄGGA EN REN RÄTTEGÅNG PÅ LOVES BLOGG OCH DET VÄRSTA ÄR ATT NI LÄGGER DET ANONYMT OCKSÅ. JAG BÖRJAR UNDRA OM JAG SKA SKRATTA ELLER GRÅTA MEN DET DRAS NOG TILL SKRATT HAHAHAHAHA DET FINNS INGE MER PATETISKT ATT LÄGGA NER ÄNS 2-5 MINUTER PÅ ATT KOMMA PÅ NÅN RIKTIG VIDRIG KOMENTAR FÖR NÅN SKA MÅ DÅLIGT AV SIG SJÄLV NI LYCKAS VERKLIGEN INTE OCH KOMMER ALDRIG LYCKAS NI ÄR SÅ MOBBADE . KAN INTE BESKRIVA MIN ILSKA NÄR JAG LÄSER KOMENTARENA JAG BARA KOOOKAR INOMBORDS VILL MÖTA UPP ER OCH SE PÅ ERA ÄCKLIGA ANSIKTET OCH SNÄLLA KASTA SKIT DÅ I IRL! SITT INTE BAKOM DATAN OCH LEK MANGAS DU ÄR FUCKED FOR LIFE GUMMAN OCH DÄRFÖR JAG KAN SKRIVA ATT DU ÄR EN "GUMMA" FÖR DET FINNS NOG INGA KILLAR SOM LÄGGER NER TID PÅ ATT FÖRSÖKA TRYCKA NER NÅN PÅ EN KOMENTAR OCH OM DU NU ÄR EN KILLE, HAHAHAHAHAHAHHA DÖR AV GAV VAD JAG TYCKER SYND OM DIG DÅ DIN FUCKING FAG. AAHAHAHAHAHHHH VAD SUR JAG BLIR. Snääälla kontakta mig om du din råtta läster det här !

Emelie
2010-12-07 07:54:46 » http://notjustasummerlove.blogg.se/

Internet tar verkligen fram alla psykfall, eftersom man kan vara anonym. Otäckt, riktigt otäckt!

Hur kan man tycka att man själv är helt normal när man sitter och skriver såna här kommentarer anonymt till folk man tydligen inte känner?

Nej, vet ni vad. Ni som sitter och skriver dessa kommentarer, det är er det är synd om. Ni mår uppenbarligen inte bra och måste försöka trycka ner någon annan för att ni själva ska få känna er lite lite större. Sök hjälp istället, ert beteende är inte normalt!

Filippa
2010-12-07 20:51:48 » http://liamochvi.blogspot.com

Amen, läs inte om ni inte vill!! Det är hennes blogg!



Man blir ju rädd för er som orkar!



Kram på dig! :)

Filippa
2010-12-08 10:13:52 » http://liamochvi.blogspot.com

Negativt mot kommentaren absolut inte mot din blogg, den gillar jag ;)



kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: