Svar på tal


22 kommentarer
Ida
2010-12-06 17:30:07 » http://ipeterson.blogg.se/

Tråkigt med negativa kommentaren, varför går hon in på bloggen om hon då tycker den suger. :( Tråkigt

Emelie
2010-12-06 17:37:47 » http://notjustasummerlove.blogg.se/

Vad fan är det för FEL på folk? Jag förstår inte. Det HÄR är tragiskt! Vilken otroligt liten ynklig människa det här måste vara som sitter och skriver en sån här kommentar.

För det första, det är INTE synd om Oliwer. Han har en mamma som jobbar arslet av sig för att han ska ha det bra! Hennes bröst kostar inte överdrivet mycket för henne i månaden, så vare sig det lånet eller inte så måste hon trots det jobba mycket. Så det är ju bara löjligt att ens ta upp. Avundsjuka, ja!

För det andra, Loves blogg suger, men trots det så sitter du antagligen och läser den dagligen. Är det inte då DU som är jävligt korkad kanske, som läser något som du tycker är så otroligt dåligt? Vilket skämt!

För det tredje, hur fan vet du om hon har vänner eller inte, om det inte är så att du faktiskt känner henne? Hm, konstigt konstigt.

Jag vet att jag numera ser mig som en av Loves vänner och vet flera som även gör det. Så oj, där hade du fel igen!



Ta dig en funderare lilla du, för här är det DU som framstår som jävligt puckad och inte Love!

Anonym
2010-12-06 17:52:19 »

Kanske lite olämpligt men det står ingenstans i kommentaren att du får socialbidrag. Läs själv innan du svarar

Anonym
2010-12-06 18:08:16 »

Okej det var inte så jag uppfattade det. Men det är ju en tolkningsfråga

Rebecca
2010-12-06 18:10:08 » http://ungfamilj.blogg.se/

Folk verkar inte förstå riktigt hur du menar. Jag förstår, jag går inte på soc, är mammaledig så har mammapeng och min sambo jobbar heltid, men vi har ändå jäkligt tajt med pengar. allt verkar gå till räkningar och mat. det blir liksom ingenting över till "lyxkonsumtion" som shopping.. men däremot finns det människor som går på soc och får pengar på annat håll, vilket är FUSK, och har råd att shoppa och leva loppan ändå. men det är jävligt fult att ta emot pengar från soc, MINA skattepengar när de får pengar från annat håll. Soc är till för dem som inte har några pengar eller tillgångar och inte har nån annan utväg. Men men, det är ju deras samvete. :) KRAM

Jossan
2010-12-06 18:35:37 » http://mammatillscott.blogspot.com

Verkar som att den personen är ledsen över att du inte är deras vän eller nått.



Folk tror att de vet så himla mycket om ens liv men de vet inget.

Det fulaste i hela kommentaren är att den idioten menar att du är en dålig mamma. Det är det värsta jag vet. Alla sånna människor kan gå och dö.

Tror att det är mobbade kommentar dagen idag.

Usch på de.

De vet inte hur livet fungerar verkar det som.



Ha det bäst



krams

emma
2010-12-06 19:16:33 » http://emmabroman.blogg.se/

Men Gud! Lyssna inte på vad folk säger, för de flesta som säger saker vet verkligen ingenting om vad som ligger bakom! Blir så ledsen av elaka människor :(

Daniella
2010-12-06 19:34:57 »

Herregud. Att människan ens pratar om mognad i kommentaren, att vara en fjortis. Hon kan inte ens skriva vanliga meningar så att man förstår. Jag känner igen stilen på texten och det känns som om att jag har ett hum om vem det är. Och nej, ingen gammal person, varesig till sinnet eller åldern.



Jag hoppas verkligen inte att du tar åt dig. Det tror jag inte att du gör heller. Man orkar ju knappt argumentera något emot, finns inget att säga. Allt är ju bara så puckat, man kan ju säga emot varenda jävla mening. Det tar för mycket energi, så det är bara skratta.

Maado
2010-12-06 19:56:41 » http://maaado.blogg.se/

OJ oj, många stora ord från någon som inte ens har stake att nämna sitt eget namn.

Det är ju för i helvete pinsamt hur mycket luft människor har bakom sina jävla skärmar.

Jag hoppas verkligen att du inte tog åt dig.

nikolina - mamma till Ellinore <3
2010-12-06 20:47:39 » http://moringa.blogg.se/

Men gud så omoget. Jag håller verkligen inte med personen i fråga. Tycker du verkar vara en jättebra mamma och snäll person.

Anonym
2010-12-06 21:32:11 »

Du kanske inte behöver skriva ut allt för privata saker i din blogg.. Varför vill du berätta för hela världen att du har dåligt med pengar?

Naima - mamma till Neo
2010-12-06 21:51:57 » http://naimisen.blogg.se/

Hahaha att då orka läsa, och skriva en så lång kommentar på en blogg som tydligen suger. Det är lite kul hur lite tid man har om man är så insatt i något som man inte gillar. Känns bara som en omogen tjej antar jag, som inte har barn, inte har hand om sin egen ekonomi och inte har något bättre för sig.



Jag gillar din blogg, de är ingen fejk blogg där allt är inlindat i rosa bomull. Detta är livet. Man behöver ju inte läsa om man inte är intresserad.

sophie, nowalies mamma
2010-12-07 10:00:12 » http://sophiehs.blogg.se/

Haha såny här är så härligt.. Kan också få lite sånt på min blogg, nu bara skrattar jag :) Kram på dig!

Grynet mamma till lille Vidar
2010-12-07 12:33:30 » http://grynis.blogg.se/

Frågan är vart Bitchen fått för sig att du inte skulle ha några vänner? Jag tycker du har gott om vänner och man har väl hellre några äkta en hundra oäkta?

Men det är i alla fall tragiskt att folk inte släppt det där med att kommentera anonymt, lågliv till människa. Men det är ju inte alla som vågar stå för det dom säger, som du gör.

Det är bara att ge henne fingret och tänka att du är UPPENBARLIGEN mycket bättre än henne ;)

sandra- Nickolai's mamma
2010-12-07 12:38:37 » http://nybabiesandi.blogg.se/

ren avund kan jag säga direkt. Patetiska människa som blir så svartsjuk att dem sänker sig till den nivån. En människa som inte avundas skriver inte så här...riktigt lågt och säger mer om personen som skrev än om bloggaren..

rebecka
2010-12-07 20:26:00 »

hej love, du känner inte mig men jag brukar läösa din blogg, tycker ba att den där kommentaren du la upp här från ngn anonym bara var helt onödig och att du inte borde bry dig för det är hon som är feg och vågar inte ens skriva vem det är. hon/han är den som är patetisk och uppmärksamhetskrävande inte du. om hon inte gillar din blogg, varflör ska hon läsa den då. och varför skriver hon så här. bara för att trycka ner dej. så jävla patetiskt och den tjejen som gör så kan inte ha ngt liv om hon roas att dra ner andra som är 1000000 ggr bättre än henne... asså får sådan rådamp på folk som bara trycker ner andra för att hon själv mår så helvetes dåligt och är otroligt avundsjuk på dig.. fattar inte vad hon håller på med. tycker det är otroligt dåligt att man får sådanna kommentarer.



Men fortsätt skriva för du är otroligt duktig! Ha det bra kram :)

t
2010-12-07 22:55:56 »

Jag tycker inte du ska svara på deras kommentarer för det är det dom vill. Det visar på nåt sätt att du tar åt dig vilket inte dom behöver gotta sig i. stå på dig!

Nickol
2010-12-08 02:55:22 » http://maminickol.blogg.se/

LOVE.. jag ahr följt din blogg sen jag blev gavid. ca 1 å om inte mer.. och jag är mamma själv och måste bara säga att du är en underbar, och vacker mamma.



Jag tror nog att FOLK om man ska kalla dom för det inte har ett liv. jag tor dom bara är avundsjuka på dig och din underbara son. och LIV.... du 'r stark nog och dessa komentarer är bara luft. du är grym. forsätt me ditt liv som du alltid har gjort. forsätt att vara den goda och fina mamman du är. för att bli mamma är den finaste gåvan gud givit oss mammor;) kram på dig... NICKOL

sophie, nowalies mamma
2010-12-08 10:05:47 » http://sophiehs.blogg.se/

svar: Jadu, förmodligen för att de är avundsjuka, inte har något liv, mår dålgt själva, kanske går på soc själva? Omogna, patetiska jävla nollor är vad dom är!



Kram

nickol
2010-12-09 01:36:21 » http://maminickol.blogg.se/

tack själv för dina ord. jag skulle jätte gärna vilja prata med dig. fast jag inte känner dig eller träffat dig så käns du så ärlig. en vän som dig är inget att tacka nej till.. ? ha det bäst



kram

Nickol

KIKKI
2010-12-09 13:20:08 » http://kikkiiii.com

man vet ju i allafall att det bara är osäkra och avundsjuka människor som kommenterar elakt eller anonymt ;) ha en bra dag =)

Ella
2010-12-13 15:21:57 » http://tvillingrockers.blogg.se/

Hur tråkig hade inte din blogg blivit om du inte hade varit ärlig och allt hade varit på tipp topp. Men vill läsa om sådana situationer för att man förr eller senare förmodligen själv kommer hamna där, om man inte redan gjort det. Livet är en berg och dal bana. Real life... Det är ju din blogg!!!? Ah man blir bara så trött på sådana människor så det är knappt klokt. Keep on the good work Hun :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: