Frågestund, fråga vad ni vill om allt ni vill veta?!?!


7 kommentarer
Anonym
2010-02-09 08:21:52 »

vad är det bästa SAMT sämsta med att ha barn `?

nanna
2010-02-09 08:27:46 »

Hej!



Hoppas inte att frågorna blir för personliga. (:



1. Jag är livrädd för att föda ett barn, klarar inte av tanken på att snitta eller föda, var du också det? Om ja, hur fick du bort dom känslorna?



2. Har relationen mellan dig och Daniel förändrats?



3. Hur är Daniel som pappa?



4. Hur är det och ha sex efter ha fött barn?



5. Hur mår Oliwer idag?



6. En liten lek, du får bara välja en!



Metal eller Hiphop

Klänning eller kjol

Energidricka eller Cola

Rött eller svart

Kissie eller Amir

Volleyboll eller handboll

solglasögon eller glasögon

rynkor eller grått hår

Tvspel eller dataspel

Johnny Depp eller Hayden Christensen

Fotboll eller hockey

Emo eller Fjortis (dum fråga, jag vet!)

Tulpaner eller Liljor



7. Hur skulle du bemöta en döv person? Är nyfiken pga är själv döv. (:



8. Kan du något teckenspråk?



9. Hur skulle du reagera på om Oliwer blev döv eller Hörselskadad?



10. Har du brutit något?



11. Bästa resan?



12. Vilken stil anser du att du har?



13. Nakenbada eller sola naken?



14. Har du rökt?



15. Vilken parti tänker du rösta till valet?



Du måste inte svara på frågorna. (: Kram, Nanna.

Rebecca

1. Träffas du och Sandra fortfarande?



2. Tänker du börja spela handboll igen(lr vad du spelade? :P)



3. Kommer du fortsätta med videobloggar? =) Älskar de, haha



4. Hur många läsare har du om dagen?



5. Träffar ni Daneils föräldrar mkt?



6. Och vad säger de om att ni fått barn så tidigt?

Elin - den du vill vara tyyp
2010-02-09 09:42:04 » http://elindenfina.blogg.se/

Oj.. måste komma på någon fråga..

tycker du om smoothie?



vilken är din favoriträtt?

Sofia
2010-02-09 09:44:43 »

1. Hur var det att få reda på att vara gravid när du var så ung?



2. Tänkte du någonsin på abort?



3. Känns det som att det finns någonting som du inte ka göra (som du vill) på grund av att du har barn?(Jag menar typ festa, resa eller något sådant.)



4. Hur ont gör det att föda? Jag har bara hört några som jag käner och de säger att det gör skit ont, man vet liksom inte var man ska bli av. Jag undrar liksom hur det var för dig.



5. Vill du ha fler barn?



6. Vem bor i din lägenhet?



7. Hur går det med skolan? (har du hoppat av?)



Jag vill bara tillägga att jag verkligen älskar din blogg och sättet du skriver och Oliwer är verkligen världigt sött.

Plutten
2010-02-09 11:11:46 » http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Jag har en fråga till dej Love:)

-Hur känner du som "ung mamma"? Hur ser din och din sambos vardag ut med barn?

Jag undrar eftersom jag LÄNGTAR efter barn...men att Robin vill vänta tills vi har större och tills vi hunnit "göra saker"...

Rosita
2010-02-09 13:18:37 »

hejsan tänkte fråga vilken färg oliwer har på ögonen?:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: