Hjälp inrednings hjälp ????


5 kommentarer
Sofia - Mamma till Levi
2010-02-23 00:26:57 » http://sofiahivall.blogg.se/

hihi det soffbordet har vi =)

Rebecca

haha, jag vill inreda hos er men sluter nog på 40.000 kr ;D

josefine
2010-02-23 15:21:30 » http://jossievdh.blogg.se/

jag älskar inredning men bor dock fortfarande hos mammsen men det blir flytt inom några månader :D.. det där bordet MÅSTE du köpa.. ett exakt lika dant bord äger min mamma fast lite lite kraftigare och det betala hon 3000kr för och det tyckte hon var billigt för den stilen och ändå är hon mycket mycket snål!! om du inte ska ha det köper jag gärna det ;) hehe..

Josephine

Jag håller på en del med inredning, speciellt nu när jag har mer tid och är mammaledig. Vad gillar du för stil? Vill du ha hjälp med alla rum? Om du vill kan jag ta lite bilder i vårt hus och skicka till dig för att få lite inspiration. Eller så lägger jag upp lite bilder på bloggen. Hade ändå tänkt gör ett "hemma-hos-reportage" så småning om:)

Josephine

Jo men precis :) Vi är inte heller rikast i världen, speciellt inte när man har föräldrapenning.

Men jag säger bara en sak...loppis loppis loppis. Thank good for loppisar:) Man kan hitta så mycket personliga saker. Dessutom borde man inte tänka så mycket på vad som passar ihop utan ta hem sånna saker som man tycker om. För oftast har ju sakerna man tycker om samma stil och kommer att matcha ändå.

Emma Karlsson är min mamma :)



Kram Jossan


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: