Nakenchock- Videoblogg heheh


3 kommentarer
Denise - Ännu en mammablogg
2010-02-24 10:08:44 » http://knoddenojag.blogg.se/

Detta är vad jag menar med den "peronliga" love :) MEN jag skrattar åt dina genomtänkte inlägg iaf! Tycker självklart om dom oxå, för vem tycker inte om att skratta? :P Men det som berör mest är LOOOOOOVEEE! Hoppas du inte tog för illa upp på det jag skrivit och inte missförstått mig totalt!



Kram

Grynet mamma till lille Vidar
2010-02-24 11:20:50 » http://grynis.blogg.se/

Haha jag tyckte det där inlägget hysterisk, titanic och blod eller vad det hette var roligt. :)

Isabel
2010-02-25 09:04:46 »

Jag tycker ej att du ska oroa dig Love! Var bara dig själv & tänk inte på att försöka göra oss läsare nöjda. Vi som tycker om din blogg är alltid här. Nu har jag ingen blogg så det är väll lättare för mig att säga att du inte ska tänka på antalet som besöker din blogg.



Men jag har följt din blogg länge nu- varje dag & jag kommer inte sluta för jag gillar verkligen ditt sätt att skriva & videoblogga.



Och ha inte dåligt samvete för att du inte alltid hinner skriva. Klart att din son tar massor av tid. Du är en fantastisk mamma & vill bara att han skall komma först- det ska du bara vara stolt för!



Fortsätt som du alltid har gjort- du har en jätte härlig & personlig blogg massa kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: