Storyn från de två personerna som har problem med mig!!


21 kommentarer
Knapri
2010-01-21 21:57:45 »

Vilka sopor dom är....imorgon fixar vi filten!!!!

kraaam fannylicious

Saara -Min Graviditet, BloggDesign Och Vardag-
2010-01-21 22:05:43 » http://itssaraslife.blogg.se/

Hej! Kika gärna in på min Blogg. Jag gör designer till Blogg.se.

I Min blogg kan du följa min Graviditet och min vardag!

Kom gärna in och kolla!

Ha det så bra!

Kram

Saara -Min Graviditet, BloggDesign Och Vardag-
2010-01-21 22:05:51 » http://itssaraslife.blogg.se/

Hej! Kika gärna in på min Blogg. Jag gör designer till Blogg.se.

I Min blogg kan du följa min Graviditet och min vardag!

Kom gärna in och kolla!

Ha det så bra!

Kram

Anonym
2010-01-21 22:55:31 »

Meningen med mitt inlägg var inte att du skulle försvara dig. Du har gett din sida så många gånger och nu ville jag för första gången ge vår. Tycker absolut inte att detta behöver fortsätta längre, båda har fått sitt sagt. Nu får folk bilda sin egen uppfattning. Om detta ska diskuteras igen så gör vi det själva utan att andra behöver bli indragna, så ta inte upp detta här igen. Det gör bara saken värre!

Sarah
2010-01-21 22:57:44 »

Du godkänner inte min kommentar, men andras? Du vill alltså inte att folk ska tycka att du har fel? Då är det du som ljuger alltså? Jag tycker som sagt att dom har helt rätt! Då är du ganska falsk i alla fall eftersom att du bara godkänner dåliga kommentarer om det här inlägget.

Mona
2010-01-21 23:31:05 »

du har också tagit bort min kommentar i ett inlägg som handlade om en helt annan sak och ändrade även din text efter det.

Varför??

Elin - den du kanske vill vara?
2010-01-21 23:39:51 » http://elindenfina.blogg.se/

Tycker du ska skita i dom totalt..

lägg inte energi på dåliga människor, va den positiva,glada love=) me den sötaste sonen

Pelleplutt
2010-01-21 23:40:55 »

Jag har verkligen inget med detta att göra eller vet vad som har hänt...men känns som att det blivit en höna av en fjäder. Varför inte bara låta det vara? Om du Love anser dig vara orättvist behandlad av dessa 2 varför ens lägga energi på allt?? Ni verkar ju verkligen inte komma någon vart med detta så lägg ner stridsyxan och prioritera positiv energi på personer som du tycker om i din närhet istället!!

Mamma till Adam & Gravid!
2010-01-22 00:22:55 » http://mammatilladam.blogg.se/

Jag måste säga att jag också tycker ni ska släppa det, det finns alltid folk man inte kommer överrens med osv men i det här fallet är ni alla mammor och borde vara vuxna nog att bara släppa det. Om man inte gillar någon kan man ta avstånd bara, det är inte som grundskolan när man inte gillade någon i klassen och ändå var tvungen att arbeta med den osv här kan ni bara lämna varandra :) Man har ju alltid olika sätt att se på saker och ting så det är inget att ta åt sig av, mammor har tyvärr en tendens att vara riktigt taskiga mot varandra har jag märkt.. En anledning till att jag kände för att starta om på nytt med min familj :) Kramar

Ajdins mamma
2010-01-22 01:52:33 » http://blacksugar.blogg.se/

Love skaffa dig ett liv.. du vill bara ha uppmärksamhet.. fattar du inte att folk kan bli trötta på en som är på så mycket.

Madde
2010-01-22 02:44:46 » http://tjockisbullen.blogg.se/

åh shit va långt hon skrev, orkade inte läsa! haha

men stå på dig o kör ditt race!

kram

Ch
2010-01-22 03:15:02 »

Tycker detta är så fruktansvärt barnsligt så det inte är klokt.

Ta den energin ni lägger ner på att bråka och lägg den på era tre barn istället !!



I grund och botten så är det nästan alltid avundsjuka som ligger bakom sånna här otroligt töntiga bråk och ni har alla tre underbara barn så vad finns det mer ni vill ha.



Denice- Hampus mamma
2010-01-22 09:24:32 » http://deniicen.blogg.se/

jag håller med Ch, sluta slösa energin på fjantiga tjaffs där ni ska hävda er hela tiden, vi är vuxna människa vi går inte på dagis längre.

hallonmamma
2010-01-22 09:45:46 » http://hallonmamma.blogg.se/

Vilken karusell!. Ni gillar inte varandra. Fine. Livet går vidare. :)

Rebecca

Ja, vad säger man...



Jag är den 12 åriga tjejen och jag gjorde ett inlägg för att hon sa att min sotrasyster såg äldre ut en Emelie, detta har inget med Love/dig att göra! Förstår inte varför Emelie/Daniella blandar in dig/love i detta...



Jag komm ändå alltid älska dig :D



Puss och kram

jessica
2010-01-22 11:23:37 » http://jlethin.blogg.se/

hahhahaha

Denise - Ännu en mammablogg
2010-01-22 11:49:05 » http://knoddis.com

sv: Nej det får han inte tyvärr. Men oftast växer detta bort innan 2års ålder :) Kram

ch
2010-01-22 12:47:09 »

Jag skrev ingenting om vems "fel" bråket var eller vem som har rätt/fel.

Tycker bara att dom alla är så gamla så det borde verkligen inte behövt gå såhär långt. Men det är så med tjejer Drama,Drama & Drama !



Denice- Hampus mamma
2010-01-22 12:55:19 » http://deniicen.blogg.se/

ja vad ska man säga, tjejer i ett nötskal... shit the same vem som börja, vem som sa vad etc etc, lägg bara ner så blir de bra! livet går vidare :)

josefine

men seriöst väx upp!!.. om dom nu inte tycker om din personlighet så fuck them liksom:P!! varför lägger du ner energi på dom överhuvudtaget?? du ger bara dom mer att prata om och du visar att du bryr dig om vad dom tycker. gör ingenting i stället!! ignorera!!

emma - mamma till cornelia
2010-01-22 22:59:50 »

herregud! Hur gamla är ni, 11?

Just av den här anledningen som jag INTE går i någon jävla föräldragrupp, blir bara massa töntiga bråk om ingenting.. ni har barn, tänk efter lite hur ni håller på!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: