Det är sånna här tillfällen när man minns!


7 kommentarer
Johanna
2010-10-09 17:29:21 »

Du skall inte lägga energi på sånt. Finns alltid människor som är avundsjuka eller vill andra illa. Tyvärr, de kommer vi aldrig komma undan.

Däremot hoppas jag få fortsätta läsa din blogg så om du sätter lösenord på den vill jag mer än gärna ha det :D

Kram & Lycka till!

Anonym
2010-10-09 17:36:10 »

Hej, bra inställning bry idg inte om allt människor säger, har dem inget bättre för sig än att skriva dumma komentarer? skit i dem.

Tota
2010-10-09 18:32:07 »

tota
2010-10-09 18:35:44 »

Jag håller med dem innan mig här. Skit i alla andra. Det kommer alltid finnas folk som tycker att man gör fel på ett eller annat sätt. Det är bara du som kan bestämma över ditt liv och du är en ansvarsfull kvinna och mamma och vet bäst vad som passar ert liv. Lyckliga föräldrar ger bättre förutsättningar för lyckliga barn.

Skulle vara väldigt roligt om du skrev mer om operationer och tankar där kring. Lycka till med allt!

Malin & Elise
2010-10-09 18:49:09 » http://malinmedk.blogg.se/

Försök att skita i vad folk säger.

Ajdinsmamma
2010-10-10 12:00:53 » http://chicmommy.blogg.se/

Bry dig inte om vad folk säger. Alla elaka kommentarer tar du bort och glömmer dem lika fort. När folk märker att de stör och sårar dig då fortsätter dem men om du skiter i dem då kommer de inte orka fortsätta.. för varför ska man skriva något som man inte får något respons på.

Anonym
2010-10-10 20:59:20 »

Haha, Sandra Linder är väl inget att lägga energi på. Hon tror att hon är så himla mogen och väluppfostrad för att hon är 17år och mamma.. Sen att hon fortfarande håller ihop med Daniel ska jag nog inte ens gå in på. Låg självkänsla har hon nog redan bevisat att hon har!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: